![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Grejen jag skickat bild på behöver jag detta då jag kommer köra med Aem?
Saken är den att jag haft lös allt o polerad o.s.v Det är inte mitt motorum på bilden men insuget ser samma ut. Vad är det för nånting? Det går 3 st slanganslutningar 1 st jätte grov och 2 st mindre slanganslutningar. Tacksam för svar//Robin http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=79404 |
|
|
|||
|
|||
|
Tomgångsmotorn? kan säkert vara bra att ha :)
|
|
|
|||
|
|||
|
Är det där tomgångs motorn?
Hur fasen ska den kunna fungera som det? Borde inte tomgångsmotorn sitta på spjällhuset? |
|
|
|||
|
|||
|
Det där är tomgångsmotorn ja :)
|
|
|
|||
|
|||
|
Exakt hur ska den vara kopplad?
|
|
|
|||
|
|||
|
Är det någon som vet till 100% hur tomgångs motorn skall vara kopplaD?
dom 2 st mindre slangkopplingarna kan dom vara kopplade till vacum/tryck på insuget bara? Samt den grövre anslutningen den e ju typ 15 mm vars skalla den? |
|
|
|||
|
|||
|
Kolla denna bilden
på Vaas supra som smr har konverterat där sitter det ju endast ett filter på tomgångs motorn? Jag har även sett vissa andra supror med detta? Vad händer ifall jag gör densamma? ju mer slangar desto cleanare blir det. http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=79424 Senast redigerad av endastrobin den 2007-11-09 klockan 11:02. |
|
|
||||
|
||||
|
Det är som sagt tomgångs motorn
dom 2 undre är för vatten då den är vatten uppvärmd, den grova gåt tbx i systemt så att säga
|
|||
|
|||
|
Okej vad bra då vet jag tack för svaren
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Trasig givare! | Mårtensson | Teknik Mkiv | 7 | 2007-03-30 17:36 |
| Vilken färg ska jag lacka insuget i? | Eriksson | Allmänt | 4 | 2007-01-21 16:28 |
| Greddy EGT Givare, finns den o köpa separat? SMR kanske? | APU | Teknik Mkiv | 4 | 2006-07-16 14:38 |
| K:de små brickorna men lägger i insuget vid byte av spridare | turbo_joel | Delar | 0 | 2006-01-10 01:54 |
| N/A-T Frågor | rabbe | Teknik Mkiv | 2 | 2004-06-23 21:15 |