![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Hejsan jag skall importera hit en toyota Supra mk4 till sverige, och behöver lite råd och tips vad som komma skall.. Jag är dålig på vad som gäller vid import av bil, kanske någon kan hjälpa mig med den biten att förklara vad jag behöver göra.. tex fixa en trafik försäkring vid ankomsten och inte ta den där dyra tull försäkringen eller vad den kallas för (har bara hört om tull.f av kompis så vet inte alls vad det är.)
Jag har inte bestämt vad för land jag skall åka till för att köpa mig en supra, men har hittat ett par ställen i england, men där är de ju högerstyrda fast ruskigt billiga. Någon som har ett par tips vart jag kan börja att leta då jag inte har så mycket dator vana att söka mig till information/försäljnings ställen. Vore väldigt tacksam i så fall. Finns det någon som säljer/importerar här i sverige kanske? Är mycket intreserad i så fall! är i första hand ute efter en vänsterstyrd supra, men jag klarar mig med en högerstyrd med då det inte spelar så stor roll för mig, då jag tycker att det verkar vara en trevlig bil.. Alla tipps är välkomna!! (är inte Miljonär...så ni vet :D ) Skriv här eller maila till: noble_regards@hotmail.com Kan denna vara något? 1995 TOYOTA SUPRA, 1995, 75000 miles, quickshift, Manual, T&T, electrics, HKS induction, Bilstein shocks, 18 full veilside bodykit inc rare aftermarket bonnet, s/s exhaust, real headturner. £7,950. Bild på bilen nedan: http://pictures.autotrader.co.uk/ATD...ia?id=41698310
|
|||
|
|||
|
sorry fel forum va?
Attans :roll:
|
|||
|
|||
|
Citat:
"Mova" till rätt forum £7,950 !00ksv. Klolla först, köp sen. om du kan hantera högerdtyrda Halva priset Mysko, kolla noga!! >ROL<
|
||||
|
||||
|
Finns inga superfina bilar som kostar under 225k
|
|||
|
|||
|
Jag använde mej av en svensk importfirma vid namn autoconsult.nu
Dom ligger i Karlstad, du kan ju prova med dom om du känner fört. Jag är då mycket nöjd. MVH Matte
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|||
|
|||
|
Citat:
Tack för tipset!!
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| behöver lite hjälp!!!! | Predator | Teknik Mkiv | 6 | 2005-09-30 13:29 |
| Lite rykande färska bilder från "Grill kväll" | Phantom | Allmänt | 89 | 2005-09-16 12:06 |
| Behöver lite delar till supra mk4 TT ( Japan Import ) | janan3 | Delar | 0 | 2005-06-25 00:30 |
| Lite laddstrul med en MKIV ´93 "helt orginal" | Starletmannen | Teknik Mkiv | 2 | 2004-07-14 11:33 |
| behöver lite "övertygelse" | Rasmus | Skitsnack | 33 | 2004-03-05 12:23 |