![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|
|||
|
Hoppas ni inte tröttnat på bilder ;)
Jag blev inbjuden till denna träffen av Plåthund. Och ingen foto & bil intresserad kan ju tacka nej till något sådant. Väll där så träffade jag hur mycket trevligt folk som hellst. Jag hade gärna sett att det fanns någon mer med Mk II och Mk III, men man kan ju inte få allt :) ![]() ![]() ![]() Bobbsans fräscha Supra ![]() ![]() ![]() Nu tar vi då det här en gång till..... ![]() Behöver nog ingen vidare presentation ![]() Plåthund med sin Supra ![]() Första racet för dagen, mellan Phantom(?) & Plåthund ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Snygg Supra, snyggt motorrum & trevlig ägare gick rätt bra med har jag för mig... ![]() ![]() Och lite snygga rumpor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Som jag lovade så kommer lite bilder till, plus att de gamla har blitiv lite bättre redigerade. Hoppas ni gillar dem. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kom gärna mer kommentarer. Positiva som negativa.
|
|||
|
|||
|
helt klart schyssta bilder, men du nämde att du inte såg några mk3 or? tyckte jag såg några glimta på ett par bilder, eller är jag helt ute å cyklar? :shock:
|
|||
|
|
|||
|
Citat:
|
||||
|
||||
|
Snygga bilder
|
|
|
|||
|
|||
|
Härliga bilder!
Och nej, jag tror ingen har tröttnat på fler bilder från träffen, ös på bara! ;) |
|
|
||||
|
||||
|
Hissla, jättebra bilder! Tycker att alla ni som tog kort där har klart imponerande skillz! Vet inte ägarna till alla bilar, men alla bilar ser mycket bra ut!
Märkte att Plåthund ser ut att ha ny fin TS style huv, Seibon antar jag? Zazzin, måste också säja att din ny förvandlade bil ser otrolig ut! Mycket läcker! Ska du behålla orginal vingen eller ska kanske en Do-Luck vinge på?
|
||||
|
||||
|
Där fastnade man på bilden...vid alla svarta suprors bakdelar..
:lol: |
|
|
|||
|
|||
|
Schyssta bilder, synd att man inte var med på bild bara :cry:. Vad är det för motorhuv på Bobbans bil?
|
||||
|
||||
|
Tycker att det ser ut som en Ab-Flug, men kan ha fel.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Bilder: Supraträffen @ Uråsa | SupraFreDDe90 | Allmänt | 21 | 2006-07-29 00:45 |
| Bilder: Uråsa HBN | hbn | Allmänt | 15 | 2006-07-13 18:23 |
| Bilder från Uråsa flygfält | Rainman | Allmänt | 40 | 2006-07-12 00:44 |
| Bilder: Supraträffen på Uråsa | Hedberg | Allmänt | 12 | 2006-07-11 15:10 |
| Bilder: MIR Supra track rental 10.27.04 | swedemix | Allmänt | 6 | 2004-10-31 16:43 |