![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Hjälp!! Satt och uttövade frukost för ett stund sedan, då också chefen beslutade sig för att ansluta till skaran.
Nu till det possitiva :lol: , hehe, jo han garanterade att den som kom på en lösning till hans "gåta" skulle utan snack på en tusenlapp i handen av honom. Nu är jag så ful att jag söker utomstående hjälp eftersom jag har idetorka :twisted: ... Alla förslag är välkomna, om ni har lust att avlägga något... Du har en enbart en tusenlapp i din plånbok, inget annat! och så kommer frugan/flickvännen och vill (verkligen vill) ha femtonhundra av dig. Hur gör du? Antar att lösningen ska vara säker, d.v.s. inget köpa trisslotter för pengarna lösning.
|
||||
|
||||
|
ojojoj....det va inte lätt.... :?: *tänker vidare*
|
|
|
|||
|
|||
|
"Egnell"]Hjälp!!
Du har en enbart en tusenlapp i din plånbok, inget annat! och så kommer frugan/flickvännen och vill (verkligen vill) ha femtonhundra av dig. Hur gör du?´ Hejsan Jag skulle visa upp lädret och visa henne, Och sen förklara ,sorry lilla gumman, men 1500 är 500 mer än jag kan klämma fram just men återkom i slutet på månaden så fixar vi resten då Ok??? kram o så... >RoL<
|
|||
|
|||
|
naaa... för seriöst... chefen har nog tänkt sig nåt "roligare" svar :roll:
|
|||
|
|||
|
Frugan/flickvännen får köpa sextjänster av en för 500? Då har man 1500 själv som man kan låna ut ;) :D *host* 8)
|
|||
|
|||
|
hehe... could be :oops:
|
|||
|
|||
|
[quote="Egnell"]Hjälp!! hon vill ha femtonhundra av dig. Hur gör du?
Hej igen Svar: No way,i need my 1000 box to the car, get a' job >RoL<
|
|||
|
|||
|
1000 spänn I din plånbok ja....dra upp sista femhundringen ur fickan bara... :lol: :lol:...om han sa precis som det står i texten, så borde väl det gå, eller??? eller en ännu enklare lösning det stod att du hade bara en TUSENLAPP i plånboken...det stod inget om andra sedlar.....
|
|
|
|||
|
|||
|
hmm... ja man tackar för svaren. Tror dock inte svaren passar honom :lol: Ger mig fan på att hela grejen är något sadist-liknande, men men.
Ingen som hört en liknande "gåta" förut, ser mörkt ut att försöka gissa sig till ett svar.
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|