![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
|
Min alldeles egna supra!
Knappt ord kan beskriva hur bra det känns. Stort tack till Magnus för att han var så tillmötesgående och överlag väldigt trevlig o bra att ha o göra med. Förmodar att en del redan vet vilken bil det handlar om. Svart eurospec mkiv, årsm 94, 6vxl, targa med bpu. Kommer bli en del inköp till bilen framöver, samt en del småfix som ska göras då det finns en del elektronik som väntar på att kopplas in. Tänkte SMR skulle få ta sig an de jobbet i sommar. aja ville bara dela med mig lite Mvh Björn
|
||||
|
||||
|
Citat:
Hmm var hittar man bilder ? Finns ingen goare bil.... |
|
|
||||
|
||||
|
Tack!
Den förra ägaren har lagt upp bilder på garaget. http://www.garaget.org/?car=15791 Kika in länken.
|
|||
|
|||
|
grattis :D
du betalde ju inte över pris om man säger så :P |
|
|
||||
|
||||
|
Priset var helt rätt för bilen, så jag är kanonöjd.
|
|||
|
|||
|
Gick du å köpte den det hade ju jag tänkt göra
Ja ja är man seg så är man :(
|
||||
|
||||
|
Gäller att vara snabb när såna här tillfällen ges. Vet att det var många intresserade på bilen.
|
|||
|
|||
|
Grattis, du kommer att ha roligt :). Den ser riktigt fin ut, hoppas att jag får se dig på strippen i år.
/Per
|
||||
|
||||
|
Tack Per!
Ja roligt kommer jag absolut ha. Strippen är lite oklart då kopplingen inte är tipp topp. Vill helst inte förkorta livstiden på den alltför mkt, är en ekonomisk fråga. Men får se framåt sommaren om man kan hålla sig :) koppling ska bytas, men hoppas kunna köra denna säsonen utan att behöva göra det.
|
|||
|
|||
|
Grattis till grymt köp.. Kul med en suprabroder hyffsat nära, lär hälsa på dig till sommaren.. :)
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Nu står supran på gården;) | Mr Aberg | Allmänt | 20 | 2006-08-31 08:18 |
| Vad står dessa för? | Defqon | Teknik Mkiv | 10 | 2005-08-04 01:45 |
| Supran står på båten nu!! | totteigatan | Allmänt | 39 | 2005-05-09 14:10 |
| Står still med bygget, men var tvungen att.. *Bilder* | robert pentén | Allmänt | 15 | 2004-04-19 23:30 |
| Vad står BPU för?? | Anton | Teknik Mkiv | 29 | 2003-12-17 02:47 |