![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
...har kollat på begg bilar idag...blir sååå sugen på att handla...M3 or M5 or,en nissan 200 sx med ALLT godis....skulle vara så lätt att handla,skatten inräknat å bilen redan i finland.MEN då blir det ingen supra... :roll: sååå hjälp mig att inse att d finns inga andra bilar änn toyota supra!!:D
|
|||
|
|||
|
håll dig borta från nissan så löser det sig nog :D
|
|||
|
|
|||
|
nissan s14 eller s13 200sx?
om du nu är osäker så kan du kolla lite på www.200sx.nu och på denna sajt :) står mycket vettigt på båda sidorna. har du pengare så köp en mk4a :) |
|
|
||||
|
||||
|
Nissan s14 är helt OK tycker jag.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hade en S14aR innan supran och det är en rätt kul bil men känns inte alls lika välbyggd som supran men den är mycket lätt och går att få rätt bra fart i.
|
|
|
|||
|
|||
|
men om man jämför alla nämnda bilarna med supran är ju resultatet självklart :D
att du ens går i dessa tankar bara bita i det sura äpplet o fortsätta jobba hårt.
|
||||
|
||||
|
Självklart så är (tycker jag) Supran najsast! Men kan ju vara lite dyr lixom...
Rasmus, vilka bilar exakt är det som du väljer i mellan, som du "kan" köpa så att säga? |
|
|
|||
|
|
|||
|
precis säg prisområdet :) eller budgeten, samt om hur mycket du vill "om du nu ska" lägga pengar på trim/styling mm mm.
med väldigt lite trim kör du låga 12or med en s14, candyman på 200sx hade inte gjort mycket alls, fullinredning, fin stereo, vinge, baslåda och skininredning mm mm :) han hade bytt avgassytem, filter dump, soppa pump och lite sånt, grymt snygg var den oxo kolla min länk där det står pitbull sen tar du bort pitbull och skriver candyman istället så kommer ud till hans bildsida |
|
|
|||
|
|||
|
nu har jag bestämmt mig! klart jag skall ha en supra!! :) finns väl nog ingen annan bil man kan få så mycket hk ur för "rimligt" pris.
Förståss en nissan 200 är ju en väldigt trevlig bil så otroligt lätt så farten kanske känns mer i en sån...mk 4 an är ju nästan "klumpig" i jämförelse.... Pengar finns, det är inte problemet.snarare att hitta en mk4 som jag vill ha till salu.typ den norska supran el slowspokes,sån vill jag ha!!!:D ja skickade faktist PM till slowspoke om han ville sälja...men inge svar...nåå han vill väl int sälja så fin bil fastän han skulle få en mille...
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Behöver Supra klipps för "Fuzakeru Remix" video | swedemix | Allmänt | 7 | 2006-01-23 21:57 |
| Lite rykande färska bilder från "Grill kväll" | Phantom | Allmänt | 89 | 2005-09-16 12:06 |
| Behöver bilder på MK3'ans "främre" underrede. | exel | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 7 | 2004-07-12 17:42 |
| PANIK!! Behöver monterings "pinnar" till frambroms | weezer | Teknik Mkiv | 3 | 2003-09-19 15:02 |
| (behöver lite Hjälp) lite tips "Import" supra mk4 | Noble | Teknik Mkiv | 6 | 2003-08-20 15:06 |