![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Tycer det ser sådär bra ut, va har ni gjort för o täcka krockbalken och har ni slipat ner sidorna så det går jämns med framskärmarna, ser ju förjäkligt ut om fronten sticker ut på sidorna
|
|
|
|||
|
|||
|
är det där verkligen do-luck front? med den där passformen verkar det vara en kopia..
tänker själv köpa en sån där front. stylexperten säljer såna för 2300.. |
|
|
|||
|
|||
|
Ser ut som tjejmodellen i rosa =) jag visste inte att den gick beställa 0)
|
|||
|
|||
|
jag är inte jätteglad i o plocka bort balken, fínns ju en anledning att den sitter där, men i värsta fall åker den bort, kapa den är knappt lönt, då försvagar jag den såpass att jag lika bra kan ta bort den, annars kanske man kan sätta intercoolern framför???
|
|
|
|||
|
|||
|
vadå det är väl fint med rosa, tänkt lacka om hela bilen rosa, hehe, jovisst går det men det va en kopia jag fick tag i och det märks på passformen...
|
|
|
|||
|
|||
|
du kan ju inte köra med den där det ser ju fö j*vligt ut hehe jag hadde plockat bort det för du ahr väll inte tänkt köra och krocka? =p
mvh
|
|||
|
|||
|
ja d vet jag att d gör, nä får väl bli o plocka av den ändå....
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Montering FMIC med orginal front. | endastrobin | Teknik Mkiv | 16 | 2008-01-27 00:47 |
| Montering BCC | Icesupra | Teknik Mkiv | 18 | 2007-09-16 22:25 |
| montering av hks bc | zeaflower | Teknik Mkiv | 13 | 2005-05-23 00:10 |
| Montering Intercooler | Firestorm | Teknik Mkiv | 1 | 2004-06-08 13:11 |
| EGT montering | ninjamannen78 | Teknik Mkiv | 2 | 2004-05-28 19:17 |