![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
ENDELIG fick ja min Toyota Supra Eurospec 6vxl manuell!!!!
Ja pojkar, ja vet at ja letade lenge, men til slut fant ja den, min DRÖMBIL!;) Bilen e HELT standard forutom omlackering från vit, sydd om til halvläder (ägaren tyckte det var for värmt med helläder och targa'n nede) och nogra småprylar här och där som t.ex sänkfjädrar på 40mm. Orginalt 3.500 mil från NY, med MYCKET dokumentation!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe.. tror detta er en av världens lägsta miltal på en eurospec med manuell, eller en eurospec oavsett;) bilen e så at si perfekt, o INGEN fel! |
|
|
||||
|
||||
|
Aha, tror jag såg den på
http://www.autoscout24.ch För typ 1 månad sen... Har den service bok/papper som ger bevis på miltalen ? Även chassi nr vid sidan och brandväggen ? Hmm nog aldrig hört talas om en vit Euro Spec , nog den första då för mig.... US spec ja ,men inte sätt euro spec i vita.... Hoppas du gjorde ett bra köp då :) Hehe en kompis köpte en brun euro spec, helt original , monkey shit brun färg för typ något år sen, som hade liknande miltal, tror den har rullat ca 4000 mil nu idag...väldigt clean med // André |
|
|
|||
|
|||
|
joda finns vita eurospec, men sällan med manuell, men finns ett par med auto i schweitz...
var ju en vit med manuell til salu på blocket med 700 rwhp eller nått for typ ett halvt år sidan..tror oxo kevin har en likadan.. Nja, bilen var ju rätt dyr sedan man måtte tulla och momsa inn bilen från utenfor EU, men ble affär pga dens superskick, och e MYCKET nøyd! ja, har ALLA dokumentationer som finns från ny, och chassinr stemmer men har inte kollat på brandväggen(?).. |
|
|
|||
|
|||
|
Vafan ingen översikts bild utifrån ju :)
|
|
|
|||
|
|||
|
Grattis till köpet.
|
|||
|
|||
|
hehe, sorry, men det kommer..fick hem bilen på fredag och har inte vært sjans til at ta noen bra bilder här.. :)
|
|
|
|||
|
|||
|
takk det samma prosty! håppas vi sees på en träff '08, e sugen på at se din svarta live:)
|
|
|
|||
|
|||
|
Blir väl stockholm nån gång, Kevin ska få bjuda mig på en barrunda ;).
EDPS Piteå är ju givet!!! Har bara 6 mil dit. Ska försöka hinna filma min lite innan det blir hel avställning..
|
|||
|
|||
|
jag sålde en vit 6växlad euro till kalmar
|
|
|
|||
|
|||