![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Hej!
Har hängt här lite på forumet och kikat runt, sökt och läst utan att göra mig tillkänna. Jag är ute efter en Toyota Supra, Euro Spec, manuell. Inget är akut. Har gamla bilen kvar och den måste jag göra mig av med först. Min frågor är bara: 1. Vad får man ge för en Supra, Euro Spec, Manuell 10K-15K mil? Har läst ca 1 år gamla trådar vad priset låg på då, men jag vet inte riktigt om priserna fortfarande är aktuella eftersom de fortfarande stiger i pris. 2. Vart hittar Man en Supra i detta skicket. Har kikat på Mobile.de och autoscout24.com utan några riktiga dunderträffar. 3. Kan Rickard fortfarande leta reda på en bil enligt mina önskningar och ta hem den. Eller har de för mycket att göra på firman? Tack på förhand. MVH// Linus |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
1. Tja skulle tro allt från 300k+ och till dryga halvmiljonen :) 2. Svårt som fan. Ibland kommer det upp en och annan pärla på blocket. |
|
|
|||
|
|||
|
Jag har kollat ett tag nu och kan säga att under 300k hittar du inte vad du söker.
|
|||
|
|||
|
Det ligger en pärla på Blocket just nu som bara rullat 7600 mil! Singelturbo dessutom... ;-)
//Magnus
|
||||
|
||||
|
Kan ev komma att sälja min bil framöver.
Har inte tagit något beslut i frågan ännu, men jag är öppen för ev bud. För att svara på din fråga. En fin origbil med dom milen går i runda slängar på 300k.
|
|||
|
|||
|
Hör med sleeplezz... Han kan nog leta reda på en fin bil åt dig :)
|
|
|
|||
|
|||
|
Tja har hittat en supra mkiv för 409 000
http://www.blocket.se/vi/13105111.htm?ca=11_s |
|
|
|||
|
|||
|
Blev inte den såld nyligen?
Hade för mig det iaf. Kanske jag som missförstod nånting. Men har du pengarna verkar den bilen lovande, färgen var inte den finaste though...tycker jag iaf. =) |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|||
|
|||
|
OK!
Tack för alla svar. Priset är väl lite väl mycket för min ekonomi. Finns det någon chans att man kan få hem en US-spec manuell med dessa mil för låt säga 250K kronor färdig i sverige med tull, moms, frakt osv eller är det bara till att drömma om? |
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Skillnad på Usa.spec och Euro.spec ? | M0gge | Teknik Mkiv | 16 | 2007-07-30 12:11 |
| US spec och Euro spec samma pengar? | A.Rydberg | Teknik Mkiv | 7 | 2007-01-25 15:50 |
| avgas jap spec vs u.s\Euro spec | janbanan | Teknik Mkiv | 0 | 2006-10-25 21:02 |
| Euro spec VS U.S spec ,Värde?? | tectyl | Allmänt | 16 | 2006-10-04 09:56 |
| Skillnad mellan euro spec, j-spec, us spec ? | Stefan Palm | Teknik Mkiv | 5 | 2006-10-01 18:17 |