![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Reg nr XGX 494
Bilen blev stulen på Herkulegatan ute på hissingen i göteborg non gång mellan 21:00 den 7maj och i dag (8maj) kl 07:00 Det är bilen på bilden som blivt stulen.. ända som tillkommit är en cf del i fronten. Stor belöning utfärdas vid tips eller liknande som leder till att bilenb kommer fram. ![]() Länk till garaget http://www.garaget.org/mypage/commen...er=Phant0m2006
|
||||
|
||||
|
o fy fan! hoppas du hittar den!
|
||||
|
||||
|
aj aj aj.
Hoppas verkligen den kommer tillrätta. Är skottpengar på såna parasiter!!
Supra MKIV, svart eurospec, 6vxl, targa, bpu (Såld) Supra MKIV, silver eurospec, 6vxl, targa, APU. Senast redigerad av Merl den 2007-05-08 klockan 12:19. |
|
|
|||
|
|||
|
fyfan!!
Fick ont i magen när jag läste detta :( Hoppas den dyker upp... hel! |
|
|
|||
|
|||
|
Jo nack skott ska dom ha..
|
|||
|
|||
|
Tror jag talar för oss allihopa när jag säger att vi kommer hålla ögonen öppna. Blocket, tradera och på stan... Håller tummarna och håller som sagt mina ögon öppna!
|
||||
|
||||
|
Mmmm håller ögonen öppna ...
Beklagar, fy fan vad jag hade varit rasande om det hände en själv. Kan knappt sätta mig in i sittuationen... Hoppas den upphittas snart, och hel... Kollar internet överallt, samt Malmö området // André |
|
|
|||
|
|||
|
Fy fan vilka jävla as, vad har du för nummer som man kan nå dig på om man råkar se din bil på gatan? då är det snabba ryck som gäller..
|
|||
|
|||
|
Lider med dig! Trist att man aldrig ska få ha nåt ifred!!! Hur lyckades dom sno den? Lyfte dom upp den på nåt flak eller så då?
Jag har ditt nummer så jag ringer om jag ser eller hör nåt. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
0707592150
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Stulen supra kungsbacka | hagstedt | Allmänt | 7 | 2007-01-16 22:56 |
| EFTERLYSNING: Toyota Supra MkIII stulen i Gävle ODM 313 | supratobbe | Allmänt | 29 | 2006-08-26 23:32 |
| Supra träff i Göteborg | Phantom | Allmänt | 29 | 2005-06-16 04:34 |
| Min Supra är stulen!!!! | Jimmy Östman | Allmänt | 6 | 2004-10-20 17:49 |
| Svart supra i göteborg den 14:e 19:36 | DaNoob | Allmänt | 0 | 2004-09-18 15:30 |