![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
|
Hej
Måste dela med mig av en av dagens roligaste händelser, pratade med en vän som hänger på detta forum oh som är en kund till mig, men han är en sån kill esom kollar och ringer runt lite över allt...Och efter Bilsport repotaget så tänkte han jag ringer firman som säger som har bromsat 650hk på lambda 1..:) Har ringt dom flera gånger och varje gån är det olika svar och olika skumma teorier, finns att välja mellan ingen IC, dra ic röret över motorn, 550cc spridare som ska köras på 100%,alla i usa gör fel även japanerna Men nu till det roliga, dom hade sett min Ex bil på Mantorp och den va så fel byggd, ojojoj, men nu till höjden av okunsap....Jo lyssna på det, Den gick på 5 cylindrar, jo ni hörde rätt... Jag har byggt Värden snabbaste 5 cylindriga Supra, ja det stämmer den gick 10,19@220 blås på 5 cylindrar Nä nu måste jag sluta skriva för jag får så ont i magen av allt skratt
|
|||
|
|||
|
Helt fucking otroligt blir min reaktion på det här, får nog gå och ta en öl till nu...
|
|||
|
|||
|
Skål !
|
|
|
|||
|
|||
|
Tack =)...
|
|||
|
|||
|
Ja skål på er garabbar, nu väntar en grogg till
HEhe mvh Hanky |
|
|
|||
|
|||
|
Umm visst... låter troligt :mrgreen: :mrgreen:
|
|||
|
|||
|
härligt.. audisupran... (e dom riktigt korkade eller?)
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Bilder: "Great Falls Supra Meet, November 2006" | swedemix | Skitsnack | 14 | 2006-11-20 20:08 |
| Lite rykande färska bilder från "Grill kväll" | Phantom | Allmänt | 89 | 2005-09-16 13:06 |
| S: 18" Blitz Technospeed Z1 "Sålda" | APU | Delar | 6 | 2005-09-01 16:51 |
| S: Nytt "Sonic power" luftfilter från Blitz | Malin | Delar | 2 | 2005-05-04 15:20 |
| PANIK!! Behöver monterings "pinnar" till frambroms | weezer | Teknik Mkiv | 3 | 2003-09-19 16:02 |