![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
SOM TOPIC LYDER STULEN NATTEN TILL TORSDAGEN I GÄVLE!!!
En TOYOTA SUPRA MKIII LAZERBLÅ, REGNR. ODM 313 RING OMGÅENDE OM NI SER ELR. HÖR NÅGOT!! 0733-480158 Elr. till Polisen Vet ni nån som börjar kränga delar så kan det vara från denna...!! Hittelön till det tips som leder till att bilen återfinns.. Mvh Tobbe ![]() ![]() ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
En vänlig själ ringde idag och beskådade när min bil åkte förbi honom... Han notera Regnr. så det är bekräftat..
Barka(r)by Outlet sågs den vid 19 tiden... Stort tack till Pierre som såg denna.. Sen har den setts i norra sthlm tidigare på dagen osså.. Iaf var det en Gubbe på 40-45 år med blont hår med solbrillor och en tjej bredvid som åkte i bilen!! Alla Tips är välkomna! 0733-480158 elr. 112 ... Mvh, Tobbe |
|
|
|||
|
|||
|
Vilken jävla alksfjkljafs, man blir tokig av dem typerna. Våga åka runt sådär med en stulen bil, tipsa polisen i sthlm. Men sånt vill man ta hand om själv, me basebolls klubba.
Hur fan tog dem den ? har du inte larm ? |
|
|
|||
|
|||
|
vet inte hur dom har tagit den.. Larm har jag inte installerat än tyvärr, inte meningen att jag skulle ha den på gatan heller då jag har garage..
Men min garagepolare är i bulgarien och råka ha nyckeln hos sig.. så detta är resultatet när man har bilen på gatan.. // toker |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Du har PM! |
|
|
|||
|
|||
|
BILEN FUNNEN!!
Äntligen!!! Polisen ringde nyss och meddela att dom hitta bilen. Hittade Bilen parkerad i Sthlm Upplands Bro Brunna Trombonstigen/Melofonstigen Med brytet Lås och Tändlås... Ingen förare elr. dylikt var i närheten men 2 st. mc hjälmar låg i. Så nu ska bilen bedömmas om den är reperationsduglig elr. inte och bärgas till skadeverkstad.. Men tråkigt att dom inte fick tag i den som körde, tycker att polisen kunde ha haft lite span under dagen så kanske det hade resulterat i något större.. Nu återstår och se vilket skick bilen är i och om det känns bra att få tillbaka den, tanke på att någon annan suttit och kört den ett tag nu... Vill tacka alla som har haft sina ögon och öron öppna åt mig! // Toker |
|
|
||||
|
||||
|
Kul att den blev upphittad igen.
Har du hunnit se den än, skicket osv ? Hoppas det löser sig med reperationer osv |
|
|
|||
|
|||
|
Idag var jag och titta in bilen...
Skulle aldrig ha gjort det. För det första så har bilen troligen använts för att stjäla motorcyklar och bilar och för att göra inbrott... Bagagen var proppad med verktyg för sådant... Och polisen tog en hel del saker som är på teknisk undersökning nu.. Nu till det ännu sämra att det verkar nästan som dom bott i bilen.. Ätit (conrflakes paket öppet och cornflakes i bilen, matportioner, gafflar), sovit (skitiga kläder och kalsonger), rökt som fan (brännmärken och aska i hela bilen). ¤ Förstört en del av inredningen... ¤ S-AFCII har dom haft sönder så den Funkar inte och bilen går som skit. ¤ Kört sönder Avgassytem ¤ En del skador utvändigt (läpp, förstört lås på bagage, nåt märke på framskärm, en del bulor) ¤ Kopplingen var inte helt ok ¤ Sedan har dom troligen hällt i fel olja i bilen och kört med den.. Dessutom har dom stoppat i bilstereo själva i den... Hur dum får man vara ? Kommer ltie bilder här.. ![]() ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Som det känns nu så kommer bilen ev. säljas om jag får tillbaka den...
Får se hur det känns när jag får tillbaka bilen. Jag vet att det kommer inte kännas bra att sättas sig i den igen.. Så om det är nån som är intresserad så kan ni hojta till... Bilen kommer lämnas i toppskick isf. Mvh, en arg+förbannad+besviken Tobbe.. |
|
|
|||
|
|||
|
Vaaa???? Vilka luffare, låter riktigt sjukt ju...satt i stereo själva, och nästan bott i bilen. Vet inte hur det är med ditt bolag, men jag hade inte accepterat att få tillbaks bilen efter en sån här resa...
![]() |
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| S: Toyota Supra mkIII -89 | Atenza | Bilar | 1 | 2006-11-19 01:16 |
| S: Toyota Supra mkIII -89 | Falcon | Bilar | 0 | 2004-05-19 11:56 |
| S: Toyota supra mkIII -88 | lilltrim | Bilar | 4 | 2004-02-21 15:20 |
| toyota supra MKIII -91 | Micke_nofear | Bilar | 7 | 2003-05-25 19:39 |