![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Har ett problem!!
Har en installerad Dual-sbc Blitz. Men jag behöver en manual till den. Finns det någon som har det?? Jag måste fixa så turbon inte kommer så jävla sent. E det någon annan som har det med sin supra som e bpu trimmad. Ett svar snarast skulle underlätta i och med att det e mantorp på lördag. Tack/ alex
|
|||
|
|||
|
Kan jag få hela modell namnet tack!
Kanske kan ordna fram en manual osv. om det är samma som Rainman hade.. Mvh Martin |
|
|
|||
|
|||
|
Alex: Kolla denna länken, läs texten som handlar om tuning där finns infon du behöver.
http://www.mkiv.com/techarticles/blitz_dsbc/index.html Själva bruksanvisningen fanns på MIKV.com innan men den sidan är borttagen tyvärr. Hör av dig om det strular så får du komma upp till Borås så ställer vi in den åt dig. Mvh Martin ps. Det där med gasen har jag inget svar på, det ska iaf sitta munstycken så någon måste fipplat bort dem när vi monterade tryckrören. Tur att du upptäckte det iaf. Vi kanske ses på Mantorp ska dit en sväng.
|
|||
|
|||
|
Oj det var den jag menade.
Tack Sleeplezz.. fast jag trodde det fanns en hel manual där.. Mvh Martin |
|
|
||||
|
||||
|
Är det en sån här du har? Det är inte samma som jag har....
![]() |
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Blitz Dual SBC Spec S inställningar | mr-black | Teknik Mkiv | 1 | 2007-03-27 21:30 |
| Blitz nur | Predator | Teknik Mkiv | 18 | 2006-12-18 13:25 |
| S:Blitz turbotimer | Xantim | Delar | 12 | 2005-10-23 18:35 |
| Blitz NUR spec | Mad-Man | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 30 | 2005-06-12 15:48 |
| S: Stor turbo, ITS GT-80 Dual BB R | Quicksilver | Delar | 2 | 2004-08-28 14:13 |