![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
|
Verkar som lite svenskar har missat hur dåliga denna firma är, tänkte att vi här lägger våra dåliga erfarenheter och utklipp från Supraforums
bara ösa på med allt ni hittar Skulle inte rekomdera min värsta fiende att handla där ens
|
|||
|
|||
|
Inte för att jag har haft något med de o göra, men varför är de så dåliga?
Hur är det med Titan Motorsports? Det är väl samma ägare?! |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Titan MSP har funkat bra för mej. I alla fall med James på MkIII-sidan Har beställt därifrån 2 gånger. lite långa lev.tider men det vet man ju om så jag beställer på hösten/vintern, då spelar det inte så stor roll om det tar 3 veckor eller 3 månader Skulle Nero äga även Suprastore ?? (Jag)Tror inte det >RoL<
|
||||
|
||||
|
Titan har jag inget ont att säga om, denna tråd handla rint eom vad jag har att säga, tänkte vi skulle klistra in lite info från Supraforums så folk som inte vet, får veta vad Suprastore går för
|
|||
|
|||
|
Tycker att de räcker med att du rickard och några andra "större" suprafixare säger att de är dåliga, behövs inte massa bevis och skit tycker jag, jobbigt bara!!!
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|||
|
|||
|
Som vanligt är det du skriver inte passande här och eftersom jag inte vill att folk ska få veta om att även jag kan fela, så det är bort rensat...sista gången du får en tillsägelse...sen åker du ut vare sig det passar herrn ellr inte
mvh Rickard/admin :twisted: |
|
|
||||
|
||||
|
Att ösa på med era erfarenhere eller vad andra har blivit drabbade av på suprastore är för er egen skull då detta är en varning endast, sen finns det dom som har bra erfarenheter av dom säkert...som sagt detta är bara en varning... inget man behöver lyssna på
|
|||
|
|||
|
Har hört skit om dem sen 1900-grus ungefär men aldrig sett nån berätta att dem personligen blivit blåsta :?
är det ingen här ifrån som haft me dem att göra?
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Varning | Kevin | Allmänt | 20 | 2006-08-02 12:31 |
| VARNING ! | Phantom | Skitsnack | 15 | 2006-03-17 18:53 |
| Anknytning till suprastore.com?? | Supra | Skitsnack | 2 | 2004-07-28 21:04 |
| Suprastore | ninjamannen78 | Allmänt | 5 | 2003-10-03 12:05 |
| Virus varning! | Egnell | Skitsnack | 24 | 2003-07-01 00:59 |