![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kul att några har det kul allefall..Tråkigt att vi får massa skit här för saker som inte är sanna eller att man har nån möjlighet att försvara sig...
Att vi skulle förlora massa delar som nån pratar om och vi skulle få dålig PR förstår jag mig inte på, bara för att jag inte annser att Björks tråd var så passande skriven så gör det ju inte att det går sämre för oss...vi ökar både försäljning och mek varje måndad mot förra månaden året innan, så nått bra måste vi ju göra... Herr kleiv snackar om att jag var otrevlig, vilket är helt felaktig alla som kan läsa såg när han försökte spela besserviser och berätta hur det var sen när jag och supsam och dom andra sa hur det låg till blev han lite stöt, inte mer än så att han hade fel och vi rätt...Kan hända den bästa Kleiv..:) Sen att det börjas snackas om massa annat skit som inte alls har med Björk tråden förstår jag inte alls, den enda som verkar vettig är ju herr Björk själv...
|
|||
|
|||
![]() Bra skrivet Andreas, jag kan inte annat än hålla med. Tycker Rco förklarade ganska kort och enkelt i Porschetråden, och han brukar heller inte vara den som talar i nattmössan gällande tekniska frågor ang bilar.
Blev väldigt mkt skitsnack i zatzytråden, ocn den är nu även låst pga detta. /M |
|
|||
|
|||
![]() Samma visa vad det än gäller, det är alltid folk som inte har något med saken att göra som skriker högst!
Bara att släppa och gå vidare i vanlig ordning! :D |
|
||||
|
||||
![]() Tack grabbar'
Det så sånna här inlägg som gör att man orkar fortsätta och att man inte stänger ner forumet...Gud ska vet hur många gånger jag har vart less på forumet och tänk att nu stänger jag det.. men sen har det fått va kvar ändå
|
||||
|
||||
![]() Jag känner inte supramannen (rickard) tror jag han hette,.
näe jag köpte supran snackade många om supramannen och jag har bara hört massa bra saker. många jag pratade med rekomenderade honom och för hoppnings vis kommer han att hålla på med min bil, mvh samuel |
|
||||
|
||||
![]() Samuel
Det är ju jag som är Supramannen..:)..Även kallad Rickard Cornacchini ägare och grundare av Supramannen Racing/SMR
|
|||
|
|||
![]() Ja nått bra måste SMR göra då jag tycker det verkar ha blivit mer regel än undantag att man lämnar sin Trimmade bil till SMR när andra firmor inte gjort sitt jobb fullt ut.
Och efter nån dag så har det alltid ordnat sig med SMRs hjälp.
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Läste du tråden på evo klubben ...:)
|
||||
|
||||
![]() Det är oftast småkillar som poppar upp och ska visa sej "duktiga" och viktiga när det är tjafs.
De "andra" (inkl mej) som har lite mognad och mera livserfarenhet/yrkeserfarenhet som håller sej lugna och kan förstå och acceptera på ett helt annat sätt. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Zatzy och Supra tråden | Supramannen | Allmänt | 37 | 2007-01-21 00:57 |