![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Jag är bara 20 och som jag har sett på bilder och sånt så verkar inte ni andra supra ägare särskilt äldre vad gammla är ni egentligen?? är lite nyfiken om supran är en ungdomsbil eller nått liknande nu??
|
|
|||
|
|||
![]() Mja finns ju allt ifrån 16åringen med en singel till den hyffsat mycket äldre gentlemannen LG
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hade jag övningskört i supra hade det vart en N/A...Bara onödigt att ha massa kraft som man aldrig använder. Blir säkert bra frestande att stämpla brett med en TT när man har övningsrattat den ett tag, och det slutar antagligen med katastof om man inte är på inhägnat med goda avåknings marginaler och inga elaka stolpar eller annat otyg ivägen.... :roll: ![]() |
|
|||
|
|||
![]() 19 bast e jag..
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
som du säger sj nu när du tycker en N/A går bra ..... tänk då hur en TT går du har säkert med åk en TT som jag har åkte dannes å ja den har la ca 500 hk å det händer duktigt med grejor å sen nästa steg en singel ja tror fotfarande inte det e lämpligt för hur ofta finns chans att man inte stämlpa fullt när man vet hur kul det är ? |
|
||||
|
||||
![]() Jag är 24.
|
|||
|
|||
![]() själv e ja 23
|
|||
|
|||
![]() 24
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ny supra mk3 ägare | .:.X-pload.:. | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 3 | 2006-10-04 22:27 |
Ny Supra Ägare.. | slöfis | Allmänt | 17 | 2006-06-01 10:38 |
Supra Ägare | CasteN | Skitsnack | 31 | 2006-03-06 00:29 |
Snart Supra ägare | Defqon | Allmänt | 13 | 2005-01-05 16:52 |
Supra ägare i GBG | Lector | Allmänt | 0 | 2004-08-30 15:45 |