SMR - Forum  

Gå tillbaka   SMR - Forum > Allmänt > Allmänt
Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-05-03, 14:10
bränski bränski är inte uppkopplad
Supramannen member
Supramannen member

Reg.datum: Jan 2007
Skicka ett meddelande via MSN till bränski
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shakalen Visa inlägg
Haha.. Jösses ;) Ja å du är ju verkligen så otroligt duktig med supra med.. enda du kan om supra är att tanka och starta ;)

Sen ljugande? Ursäkta? Lite av ett påhopp.. Och vad vet du om min motor konfiguration egentligen? Min är en UK Spec.. å din en Jap Spec.. (kolla gärna detta forum så du lär dig skillnaden)

Pärltaket är inte orginal nej.. Sen är din lack ljusår ifrån samma skick som min finish.. men det bryr inte jag mig om.. lär dig ta konstruktiv kritik..

Sen det sista.. vad har du att göra med mina dekaler? Varför ha samma utseende som alla andra? Ursäkta men.. Håll din åsikt för dig själv isf..

Tyvärr finns det väldigt många som inte håller med dig.. Ursäkta!

Thats all..
adam lille, ljugande är du bra på ju.. ska vi ringa johan wribe och fråga?? timmy kanske? tessan? eller varför inte din flickvänn? finns ju en enorm lista trots allt!

jasså, pärltaket nte orginal nu? senast var det ju en special grej från toyota som endast din var uttrustad med... i världen LOL.

jasså, helt plötsligt en uk spec nu också.. jaja.. vi säger väl det, och btw så vet jag precis vad skillanden är, känns som jag lärt dig en heeel del via msn! men om du nu har 500 hk, varför kör du aldrig ifrån mig då? så visst jag vet så hängde du inte med sist du var nere!

och om att jag ska håll amin åsikt för mig själv? inte bara min åsikt egentligen men ska inte tala för dom flesta, rätt många på scs som håller med om det! och ja, du delar ju ut din åsikt, om omlackering.. kan jag inte dela ut min då? menar, ett påhopp omomlackering är inte konstruktiv kritik.. gå om skolan såfall adam och lär dig vad orden betyder. Och åter igen så ger du inte svar på tal om vad det är som e fel på lacken?? repig? bubblig? oklar? matt? kom med någonting PLEASE..

ja just det din finish, ja så vitt jag vet så såg den fruktansvärt förjävlig ut innan du ställde ut den på elmia, sånt vax brukar användas av både utställare och bilförsäljare för att få en liiite förvrängd verklighet.

och sen till sist adam.. vaaad har du gjort med din supra själv?? hahah bytar ju knappt däcken själv, bytat växelspaks knopp är det enda jag vet... jo och dom där dekalerna...

Jag har ju plockat isär näst intill allt på min, polerat upp i motorummet, lossat allt där typ, bytat lampor på supran, fram och bak, bytat mätare, bytat vinge, moterat om kjolpaketet fixat om det elektriska i den... så åter igen, kom inte med fler extrema lögner, för det börjar nog bara bli pinsamt för dig nu!
Gammal 2009-05-03, 14:18
Supramannen member
Supramannen member

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Apanzor Visa inlägg
Nu är vi way off topic men: Pärltak? Fattar inget...

On topic: Har sett bilen för längesedan och gillade den, enda du kan gör är ju att åka och kolla på den, se känna klämma som sagt så får du en egen uppfattning.

Ja Adam har något som han kallar pärltak i sin bil, ser ut som man gett en 5 årig tjej lite pärlor och snabblim som fått gå helt amok på innertaket...

http://www.garaget.org/?car=57921&image=629628

MAAAAAAAANLIGT
Gammal 2009-05-03, 14:28
mr emanuel mr emanuel är inte uppkopplad
VIP Medlem
Supramannen member

Reg.datum: Jan 2005
Skicka ett meddelande via MSN till mr emanuel
Standard

om han har en eu spec, så bör ju intaget från scoopet på huven vara kvar vid motorn, vet inte hur väl det sitter monterat i motorn.

Kör:
silver mkIV , 6 växlad, eurospec, targa
Gammal 2009-05-03, 15:08
Supramannen member
Supramannen member

Standard

vet inte, be han om en bild...
men helt ärligt så för min del har det ingen betydelse, det jag menade är att man får olika uppgifter varje gång man pratar med han...

men hade varit kul och se..
Gammal 2009-05-03, 15:33
Shakalen Shakalen är inte uppkopplad
Supra mini Supramannen member

Reg.datum: Oct 2007
Standard

Min finish dålig? Haha.. ja eller hur emil! Sist vi ställde ut mot varann (väldigt länge iofs) Så var det en viss skillnad.. men skit samma!

Ja min är en UK spec enligt chassinr.. Förstår inte varför du hänger upp dig på det?

Haha.. ja en hel del har hänt sen dess lilla emil i motorutrymmet.. Jag "tankar" inte bara min hela tiden som vissa andra ;)

"Många på Scf" ? Eh.. antar du menar en viss tjej! Men visst.. kul att ni kan charma ihop er emot mig.. definitivt mkt roligare att flabba åt = ))

Å du tycker jag är pinsam när du leker värsta drama queen här inne och ger min bil nersatt betyg på garaget.org? Nä.. tycker du kan börja lära dig att knipa igen..

Skärpning.. sälj din bil och gå vidare i livet emil.. för jag bryr mig inte vad du gör.. men snacka inte skit om min Supra här inne..

Och för er som vill se bilen.. och lägga en åsikt själva:

www.garaget.org/dragonbreath
Gammal 2009-05-03, 16:11
Supramannen member
Supramannen member

Standard

jag hänger inte upp mig på något.. bara undrar om detta är sant eftersom ingenting annat är sant som du säger!
som sagt, nu kom du återigen med ett fruktansvärt dåligt påstående, att jag bara tankar min bil.. läste du det förra jag skrev ens??
ja många på Scf OCKSÅ. .men jag skrev SCS.. läs.. men det har du stora svårigheter med ser jag... finns ju en del där också på scf som har en del att säga om dig, det glömde jag!

HAHAHA, skojar du adam.. efter jag läst vad du skrivit här så anade jag precis som vanligt med dig.. gick in på garaget.org den sidan du lever på och ditt liv kretsar kring, och vad hade adam skrivit då?? jo, att min bil var en kategori 2...! visst har du din uppfattning men ändra inte på vekligheten, du som börjar bete dig som en jävla barnunge och snackar skit som vanligt... precis därför jag slutat prata med dig från första början, som många andra!

oj vad fort du släppte ämnet om att ljuga.... som sagt.. börja inte adam för du har ingenting att komma med...

Och återigen, VAAAD.. kan du läsa eller du fattar bara inte? vaaad är det för fel på lacken? berätta nu istället vad det är som är så dåligt med lacken???

jo, jag håller på att sälja bilen, precis det jag gjorde innan DU.. DU adam började sancka skit om min supra, så gå och gräv ner dig din jävla neandertalare...
Gammal 2009-05-03, 17:12
Lindahl-- Lindahl-- är inte uppkopplad
Mini Supramannen member
Mini Supramannen member

Reg.datum: Apr 2008
Standard

kan ni babbla ert trams i pm
Gammal 2009-05-03, 17:19
Shakalen Shakalen är inte uppkopplad

Reg.datum: Oct 2007
Standard

haha.. sorry Lindahl ;)
Gammal 2009-05-03, 20:36
Supramannen member
Supramannen member

Standard

ja, nu har det gått bra trots adam enereds försök till att förstöra för mig, bilen är såld, så gott som, ska bara besiktigas i veckan så ska HON ha den, ja gratulerar grabbar, ytterligare en kvinna i supra världen :)
Gammal 2009-05-03, 20:59
philleee philleee är inte uppkopplad
Mini Supramannen member
Mini Supramannen member

Reg.datum: Jan 2008
Standard

Ähh...fortsätt tjafsa ni..börjar bli kul ju =P
Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Vad är detta? Dante Allmänt 3 2007-05-06 01:01
vad fan är detta napalm Allmänt 4 2006-12-09 14:52
Ser detta ut som en TT? iceman_21 Teknik Mkiv 6 2006-10-17 08:17
Vad f-n är detta ?? Rollax Bilar 6 2004-11-10 10:53
Vad är detta?? QAZ Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 12 2003-12-31 10:36

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:17.