SMR - Forum  

Gå tillbaka   SMR - Forum > Allmänt > Skitsnack
Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-04-11, 19:27
RSPs avatar
RSP RSP är inte uppkopplad
VIP Medlem
Supramannen member

Reg.datum: Nov 2006
Skicka ett meddelande via MSN till RSP
Standard Träff i Östersund

Drygt 95% av oss på forumet bor väl söder om dalälven och tycker det här är helt förkastligt långt för att åka på ;) Men what the heck!

Jag och en kompis pratar om att det vore skit kul om det kom lite Supror och japanare på besök under en dag i sommar. Kompisen's Supra MkIV känner sig ensam då närmaste likadan bil är väl 20 mil bort, så fler Supror vore kul för en dag..

Hur många här skulle tycka det vore intressant att åka på träff åt ett annat håll en söder ut nångång i Juli? Blir det väl att man snackar ihop sig om något skoj vi kan hitta på, men lite crusing, grilla och kanske "träna lite omkörningar":)

Ingenting som kostar något, förutom din egen bensin och eventuell mat då :) Beroende på hur många det blir och om intresse finns hos något företag så kanske det t o m kan bli en lite utställning.

Blir väl kanske lite dokumentation av det hela, kan vara kul att se!

Mvh Ante
Gammal 2007-04-12, 21:56
lange lange är inte uppkopplad
Supramannen member
Supramannen member

Reg.datum: Jan 2004
Skicka ett meddelande via MSN till lange
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RSP Visa inlägg
Drygt 95% av oss på forumet bor väl söder om dalälven och tycker det här är helt förkastligt långt för att åka på ;) Men what the heck!

Jag och en kompis pratar om att det vore skit kul om det kom lite Supror och japanare på besök under en dag i sommar. Kompisen's Supra MkIV känner sig ensam då närmaste likadan bil är väl 20 mil bort, så fler Supror vore kul för en dag..

Hur många här skulle tycka det vore intressant att åka på träff åt ett annat håll en söder ut nångång i Juli? Blir det väl att man snackar ihop sig om något skoj vi kan hitta på, men lite crusing, grilla och kanske "träna lite omkörningar":)

Ingenting som kostar något, förutom din egen bensin och eventuell mat då :) Beroende på hur många det blir och om intresse finns hos något företag så kanske det t o m kan bli en lite utställning.

Blir väl kanske lite dokumentation av det hela, kan vara kul att se!

Mvh Ante
är tre supror som rullar i sundsvall nu så det är väl inte omöjligt... ska du komma flygandes på din motor dit då? :P OBS SKÄMT! :)
Gammal 2007-04-12, 22:24
bagge bagge är inte uppkopplad
Supramannen member
Supramannen member

Reg.datum: Jun 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lange Visa inlägg
är tre supror som rullar i sundsvall nu så det är väl inte omöjligt... ska du komma flygandes på din motor dit då? :P OBS SKÄMT! :)
haha :)

skulle inte du köpa en supra RSP ?
Svara med citat
Gammal 2007-04-12, 22:42
RSPs avatar
RSP RSP är inte uppkopplad
VIP Medlem
Supramannen member

Reg.datum: Nov 2006
Skicka ett meddelande via MSN till RSP
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lange Visa inlägg
Se där, trodde det bara var din :) Tycker ni borde göra ett besök här i sommar, vore skoj! Hehe näe men jag lär kanske åka en iaf. Min kommer väl med tur i början av September och i värsta fall i vinter så de är en stund kvar än :( Är dessutom bara en tom topp med rensade orignal delar, resterande vet jag inte vart de finns men de har jag lagt bakom mig..

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Träff i Österrike!? nikeless Allmänt 3 2007-02-21 22:40
Nyligen sålt Supra till Östersund Defqon Skitsnack 0 2006-09-10 11:45
Träff: Gislavedsträffen 2!!!!!!!!!! Stefan Palm Skitsnack 2 2006-07-13 01:20
Sup(r)a träff 05-12-03 Phantom Skitsnack 27 2005-12-09 11:09
Vad hittar man på i Östersund? oxbow_mkiv Skitsnack 3 2005-05-25 13:38

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:29.