![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Har kikat mig omkring bland import sidor på nätet. Har hittat olika modeller, men vad står dom för? Alla modeller är till chassit för Mkiv JZA80.
Supra RZ-S Supra SZ-R Supra SZ Supra AeroT SZ Supra RZ-S Twin T Supra RZ Tack på förhand |
|
|||
|
|||
![]() Supra RZ-S
Supra SZ-R Supra SZ Supra AeroT SZ Supra RZ-S Twin T Supra RZ Rz heter ju alla tt modeller i japan,sz e na s/r e la senare modeller tror jag. AeroT = targa. Sen har jag ingen aning.
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Blev faktiskt inget mycket klokare av de där :( Förklarade iaf inte de jag undrade över, med rz och sz modellerna.
|
|
|||
|
|||
![]() Supra RZ-S - Samma som nedan, Twin Turbo
Supra SZ-R - Icke turbo modell senare Supra SZ - Icke turbo modell tidigare Supra AeroT SZ - Icke turbo targa tak Supra RZ-S Twin T - Twin Turbo modell senare (tror 96 uppåt) Supra RZ - Twin Turbo modell tidigare (innan 96) |
|
|||
|
|||
![]() Tack så mycket :)
|
|
|||
|
|||
![]() Finns även en GZ modell, det är Twin Turbo targa, dock finns endast Japs Supran med automat när det gäller Turbo och targa!
|
|
|||
|
|||
![]() Jag har GZ,men ingen targa. Är nog den enda i Sverige som har en GZ,har inte sett en enda som har läderklädsel fram och farthållare.
|
|
|||
|
|||
![]() Men Xantim, du har väl en vänster styrd?
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Däremot meckade han med något vänsterstyrt monster i går , så vad hände , tändföljden blev spegelvänt , eller något ditåt ... ? :D M.v.h. /Magnus
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nu står supran på gården;) | Mr Aberg | Allmänt | 20 | 2006-08-31 09:18 |
Nu står den i garaget. | Merl | Allmänt | 25 | 2006-04-02 02:20 |
Supran står på båten nu!! | totteigatan | Allmänt | 39 | 2005-05-09 15:10 |
Står still med bygget, men var tvungen att.. *Bilder* | robert pentén | Allmänt | 15 | 2004-04-20 00:30 |
Vad står BPU för?? | Anton | Teknik Mkiv | 29 | 2003-12-17 03:47 |