![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Tjenare! Tänkte pressentera mitt lilla vinterprojekt :D
Såg för 2 år sen på Elmia ett par kontorsstolar med typ SPARCO/Recaro stolar på. En sån MÅSTE jag ha tänkte jag då , tills jag såg prislappen och vände mig om och traskade vidare.... ![]() Sen typ i somras så kom jag på "Nej nu måste jag bara ha en soft datastol" och kom på idén med att ha ett Suprasäte. Min jakt satte igång och efter några dar så fick jag tag på Phantoms gamla JapanSpec stol och slog till, eller nått sånt. Sen så typ glömdes den med tiden tills härom dagarna då den kördes upp till STHLM. :) Jag ska börja med att få stolen monterad på något sätt på ramen, sen när den sitter så ska jag försöka kolla om det inte går att få skinn på stolen 8) 10 November. 06 Idag så var jag iväg till sl00p's jobb [i](tack för skjutsen hem mackan, sparade en massa tid ![]() Utgångsprojektet vart altså en IKEA datorstol ![]() Och en JapanSpec Supra MKIV stol ![]() Sen var det bara börja skruva av själva sittdynan.... ![]() ![]() ![]() När sittdynan var av, så försökte jag bända bort själva tygöverdraget som var fasst häftat i stolen. (Lättare sagt än gjort :)) ![]() ![]() Gjorde en del lustiga fynd på/under/i den gamla stolen :D ![]() Sen orkade jag inte så mycket mer ikväll förutom börja spekulera på hur stolen ska fästas på ramen ![]() 11 November. 06 Min födelsedag idag , så jag tar vila ifrån arbetet med stolen :D Kan tillägas at jag satt och läst bilsport i de igår och somnade i den faktist hehe, fick då iden om at om jag ska på med skinn så funderar jag på att dissikera en massage dyna och sen gröpa ur "skummgummit" i stolen och trycka ner en massage dyna i stolen :) Tack till Phantom, sl00p & lillebror :) Det vara allt ifrån mig! Tråden uppdateras när något görs! //FreDDe |
|
||||
|
||||
![]() hahaha nice projekt :D
Lycka till hoppas den blir bekväm |
|
|||
|
|||
![]() Är det en Ahlgrens bil jag ser...näst sista bilden? :D
|
|
|||
|
|||
![]() Tack grabbar, ja det är en Ahlgrens bil
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ser ut som en gevärs kula:D
sån stol skulle jag ockmså vilja ha:)
|
|||
|
|||
![]() Haha väldokumenterade projekt.. Ska ta och bygga mig en stol jag med senare..
Grattis på födelsedagen.. :mrgreen:
|
|||
|
|||
![]() Ha en riktigt trevlig födelsedag nu Fredde! Ett steg närmare supran (vad åldern beträffar iallafall).
Mvh Thomas |
|
||||
|
||||
![]() Grattis på födelsedagen Fredde! 8)
Coolt projekt! :D |
|
||||
|
||||
![]() grattis på dig fredde! får hoppas du fick en rejäl slant till din köpa supra fond :D
|
|||
|
|||
![]() Tack ska ni ha grabbar! :D :D
Kommer massa folk idag, så det blir nog inge bygga idag heller tyvärr ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Info om denna Supra "tack på forhand" | Dimman | Allmänt | 23 | 2007-03-09 20:05 |
Bilder: "Toys For Tots" - 350Z (& Supra/Viper) | swedemix | Skitsnack | 4 | 2006-12-20 14:21 |
Bilder: "Great Falls Supra Meet, November 2006" | swedemix | Skitsnack | 14 | 2006-11-20 19:08 |
Behöver Supra klipps för "Fuzakeru Remix" video | swedemix | Allmänt | 7 | 2006-01-23 21:57 |
Japan-Spec Supra blir "Vänsterstyrd" | Tigerstorm | Allmänt | 24 | 2004-12-21 20:13 |