![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Så.. Nu är alla bilder klara.
Första gången jag fotar på en bilmässa. Realcars, feta skyline! ![]() -Wicked- va ju självklart på plats ;) ![]() ![]() ITSFUN3 ![]() ![]() Så jävla fet! ![]() Sen ville ju Norskan posa lite ;) Vacker som alltid! :) ![]() Jag själv, sitter och drömer mig bort! ![]() Qvarnis, glad som en 5-åring på julafton! ![]() Kami's feta EVO ![]() ![]() Jag är kär... ![]() Mull in action!? =) ![]() A, vakar över Gebans bil. ![]() Fredde & BDaudio ![]() ![]() David "Mr Fun" :) ![]() ![]() Mums.. ![]() ![]() Mull & Norskan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Utopia =) ![]() Det va allt för mig. Lägg gärna in en komentar! //Manston
|
||||
|
||||
![]() Bra bilder....liten vinge på ItsFun3 :twisted:
|
|
|||
|
|||
![]() Vingen på quarnis är nog en av dom fulaste jag sett under min livstid :shock:
|
|||
|
|||
![]() ![]() Är bilen lika grym i verkligheten som på fotot, tycker jag det är en av landets BRUTALASTE bygge! |
|
|||
|
|||
![]() Visst är Q's bygge ballt men bilen är lika ful som en Renault Twingo :)
Fina bilder Manston :) |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Och, har du sett den i verkligheten? Dom bygger ju inte för show nu(lite kanske), nu bygger dom mest för bana, dvs race! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Whoa, ITSFUN bilen är ju inte lite bred den! :shock: Ser brutal ut!
Fina bilder!
|
|||
|
|||
![]() Bilderna blev ju riktigt bra :) Är ju faktiskt jag som har tagit den bilden då du sitter i itsfun 3 ;)
//a2s |
|
|||
|
|||
![]() realcars skyline fin som attan men stripen över ena lampan snälla....
gillar poreschen skarpt elakt bygge! mr-fun........ASG.......... ho ho ja ja :lol: vilken kille
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Street Xtremefestival | Ulrik | Allmänt | 15 | 2006-08-14 00:16 |
Inför: Valhalla Fest 4:e Mars (sthlm) | Turbo_NOS | Skitsnack | 0 | 2006-01-27 16:05 |
Bilder: Street Cars fest 2005 - 28/10 | Rudolf | Allmänt | 64 | 2005-11-02 06:40 |
vad sägs om detta? Street Cars Fest | Kevin | Skitsnack | 18 | 2005-10-19 13:41 |
Bilder : Miniträff i Halmsta/lördag i jönköping | Plåthund | Allmänt | 12 | 2005-09-27 20:56 |