![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Fan vad förbannad jag är! Min Supra blev stulen natten mellan 15/10 och 16/10 i Norberg där jag bor. Skulle vara väldigt tacksam om nån kunde tipsa mig om dom sett en metallic-grå Toyota Supra 3.0 turbo -89 med registrerings nummer RKF-421. Eller om nån som säljer delar från min bil så är alla fönster rutor märkta med registrerings numret.
Kontakta på email: jimmyostman@tiscali.se eller ring 0223-22210
|
|||
|
|||
![]() Lider med dig! Fan att man inte ska kunna få ha nåt ifred!!
Ska hålla ögona öppna. |
|
|||
|
|||
![]() Och dagen efter får jag en rutten bilstereo snodd med pangad ruta som följd.
Jag är Jimmys bror :( Det känns så ruttet och onödigt. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Fuck det var som fan! Trist så in i helvete, dem har varit på min för många många år sen, lyckades aldrig ta sig in så dem skar sönder mitt splirans nya Toyo 18" däck istället, hoppas som fan att ni hittar bilen...
|
|||
|
|||
![]() Har ni alla haft larm på era bilar som haft inbrott? och blivit stulna?
|
|
|||
|
|||
![]() Jag hade inte larm då dem försökte ta sig in i min bil, det har jag nu...
|
|||
|
|||
![]() Varken brorsan eller jag hade larm..
Kan tillägga att det var i min Accord de snodde stereon, och där har jag larmatrapp, det hjälpte inte.
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Stulen supra kungsbacka | hagstedt | Allmänt | 7 | 2007-01-16 21:56 |
EFTERLYSNING: Toyota Supra MkIII stulen i Gävle ODM 313 | supratobbe | Allmänt | 29 | 2006-08-26 22:32 |
Bil Stulen!! Silver Volvo V40 2.0T Reg Nr: BZH476 | Rudolf | Allmänt | 0 | 2006-08-05 01:08 |
Bil Stulen: Silver Evo 3. Reg.nr: XOZ807 | Rudolf | Allmänt | 7 | 2006-07-30 23:02 |