![]() |
|
|||
|
|||
![]() RCO om det är någon tröst kan jag ta dom av dina händer 15.feb.. 5500 + frakt. Måste bara få inn lönen
|
||||
|
||||
![]() Killen verkar ju vara 5 år gammal som han skriver. Ser framför mig att han har en veilside stylad NA auto Supra och så har han den bara för att impa på sina polare. ROFLOL!
|
|||
|
|||
![]() vet vem killen är har träffat några gånger..
Vad jag vet heter killen inte ens så :S träffar han rätt ofta och han verkar vara en trevlig typ men skenet kanske bedrar.. |
|
|||
|
|||
![]() vilket rikspucko han verkar vara :D
|
|||
|
|||
![]() detta ska bli kul och följa :D sätt dit han hårt!!
|
|||
|
|||
![]() Lite onödigt kanske att kalla honom rikspucko m.m
En affär som gick snett och han inte vill göra rätt för sig. Givetvis får det ju konsekvenser, får väl se hur han handskas med det. Personligen hade jag ju bitit i det sura äpplet och betalat för det jag beställt alt försökt avbryta köpet så fort man hittade det billigare alternativet. |
|
|||
|
|||
![]() inte för att försvara någon eller nått men brukar finnas 2 sidor /K
|
|
|||
|
|||
![]() fan vad löjliga vissa personer är på detta forum känns som om alla är 3 år fan. snacka om att inte ha ett liv om man ska orka bry sig om sådant här trams. Igentligen så vet ingen nått utan det är mellan supramannen och snubben som har beställt sakerna. så mooove on eller ska vi kalla på dagis fröken med nu kanske.
|
|
|||
|
|||
![]() Jo man kan ju både tycka ett och annat.
Tycker att som företagare så hänger man inte ut kunder på sin hemsida oavsett vad som hänt eller hur dumma man tycker dom är. Har beställt hem grejer till kunder för betydligt mer pengar som dom sen säger att dom inte vill ha längre. Man får helt enkelt göra det bästa av situationen och försöka få ut vad man har rätt till. Tycker absolut inte det är rätt av honnom att göra så. Tycker inte det är rätt av dig att göra såhär. MVH |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Du kanske reggade dig för att du är ett "fan" av dramatik? :) |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |