![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() ja, det är så att jag tog ut bilen nu och har kört lite med den varit fint väder märkte att det är något skumt med bilen, har bytt Luftfilter, Växellådsolja, motorolja, och polerat IC rören så har inte rört något, När jag körde till Stan och tillbaka ca 15Km så drog bilen 100kr, lite väl mycket gemfört med innan ligger säkert på 2-3L milen hittar inga läckage osv, bilen går som vanligt hackar inte eller något, har startat bilen och tagit några rundor över vintern så den har inte bara stått stilla några ideer vad det kan vara? MVH
Det är en J-specc 94:a BPU |
|
|||
|
|||
![]() Du är väl gas glad nu när du fått ut den ;)
|
|
||||
|
||||
![]() Låter inte som nått fel
|
|||
|
|||
![]() För 100kr får du väl ca 7,5 liter bensin, 7,5 liter är väl inte mycket på 15km med tanke på bil och årstid?
|
|
|||
|
|||
![]() 0,5l/km ok????
|
|||
|
|||
![]() Låter nog ganska brutalt......
|
|
|||
|
|||
![]() Snåltanka inte, tanka fullt så får du veta den riktiga bränsleförbrukningen
|
|||
|
|||
![]() När bensinlampan börjar lysa hur mycket soppa finns det kvar då?
|
|
|||
|
|||
![]() Är ju omöjligt att avgöra en förbrukning genom att småtanka iom att det kan vara 10 liter eller 8 liter kvar i tanken när den börjar lysa, beror ju på hur mkt uppför man kör tex :)
|
|||
|
|||
![]() Haha nej, nej, tänkte inte så, utan tänkte mer på hur pass bråttom man behöver ha till macken då lampan börjar lysa :P
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur mycket vatten? | MKIV_Johan | Teknik Mkiv | 4 | 2006-08-22 00:40 |
hur mycket hk? | Bobban | Teknik Mkiv | 6 | 2006-05-28 10:57 |
Så går de med för mycket HK under huven ! | SupraMicke | Skitsnack | 9 | 2005-12-03 16:00 |
Hur mycket kan jag ladda? | BPUad | Teknik Mkiv | 16 | 2005-10-15 19:38 |
Hur mycket??? | Supra | Skitsnack | 2 | 2004-05-14 09:43 |