![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() :shock: såg ni matchen!!!
vilken match det va den bästa hockey jag sett trekronor spela på länge o vilken match!! vilket tempo ...jag är fortfarande tagen, att sverige vann gör ju inte saken sämre :lol: kanske inte finns nåt intresse men rackans..... förresten finns det några vetiga människor här? (frölundaiter)
|
||||
|
||||
![]() Tillhör det här kategorin "sport"?? I såna fall vet jag inte vad du pratar om! :shock:
|
|
|||
|
|||
![]() :lol: jamen racing då ?? det är ju sport :wink2:
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det är ett ord som man känner igen, men bara "sport" ???? Vad är det? :shock: |
|
|||
|
|||
![]() Ahh reine du är hopplös :lol:
erkänn nu att du sitter som klistrad framför burken när det är hockey på TV! sport kan vara när man super skallen av sig ber nån polare köra ut dig och din motståndare lika redlöst berusad han, ut i skogen mitt i natten, ni råglor i helljuset i 2 minuter sen vänder ni er om och springer allt vad ni kan in i skogen :tongue(1): den som kommer längst vinner det är sport!! och självklart är hjälm obligatorisk för att delta i denna sport
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Din lilla sport som du förklarade där låter lite intressant! :D |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Djurgården såklart, i både hockey och fotboll!!!
|
|
||||
|
||||
![]() FÄRJESTAD
|
|||
|
|||
![]() Citat:
ÅÅh dem är ju värre än värmlänningarna :lol: ni får komma till scandinavium och uppleva riktig publikfest nångång!! :D
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Film : The Sweden Stunt Project beger sig till ELMIA | Manston | Skitsnack | 1 | 2006-04-23 11:16 |
question about sweden | Supraman | Skitsnack | 3 | 2005-08-29 10:49 |
How is law in sweden concerning more horsepower etc.? | tysk-supra | Allmänt | 3 | 2004-06-13 12:34 |
Super supra of sweden | Andy_hstad | Allmänt | 26 | 2003-06-05 23:31 |