![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Den bilen har varit ute på annons väldigt länge...
|
|||
|
|||
![]() Han tar mindre på vissa andra anonser, men forfarande mycket pengar för den
www.bytbil.com tar han 215,000 |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|||
|
|||
![]() Inte ska han ha över 200k för den där...tycker jag iaf. Ska tilläggas att jag inte sett den mer än på bild.
|
|||
|
|||
![]() Kan hända att den är skit fin alltså snuskig puts o ordning på den väldigt svårt att se detaljer om man bara tittar på ODO mätaren.....
|
|||
|
|||
![]() Citat:
sommarn -03. När jag kollade på den, då, verkade den helt ok. Visst har den gått långt men annars helt ok. Men som sagt det var ett halvår sedan... Tyvärr tror jag bara att det är en bil som sattes ut till ett för högt pris från början och har stått länge, därigenom fått ett dåligt rykte. Vilket är lite synd. Vad jag vet, jobbar killen som ar den på Toyo i uppsala. Läge för ett "bud" på den kanske, det är ju ingen "ny" bil...?
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Känner ni till denna svarta Supra -93? | JimProfit | Allmänt | 50 | 2006-09-23 22:13 |
Känner du till??... | magnificent | Allmänt | 7 | 2004-05-28 01:50 |
Nån som känner igen denna spridare? | youask | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 6 | 2004-02-27 14:16 |
Någon som känner till något om denna bilen.. | MKIVMatte | Allmänt | 5 | 2003-08-26 21:06 |
Nån som känner till den här | Menghini | Allmänt | 8 | 2003-04-29 11:32 |