![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Här har vi dagens skörd, Första gången jag fotar på mässa!
Kritik gärna! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Min Bästa bild från fredagen enligt mig själv ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Addemeister försöker räta till sitt stavningsfel..Impresa istället för impreza.. ![]() ![]() Mickes Rekond Center som sponsrar adde! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det där var alla för idag! Kommentera gärna! Mvh Dennis
Bilen fotad i stockholms området? Pm:a [23:52:14] <Zeb_Lopez> finns ingen sprit i världen som kan ge samma kick som en fullgasrepa |
|
|||
|
|||
![]() Helt enkelt.. Kanonbilder!
|
|||
|
|||
![]() Bra bilder...
Men många av dom svartvita bilderna va lite väl ljusa. Inga bilder på kevins bil eller non annan supra ?
|
|||
|
|||
![]() bilden på porschen va rikitgt grym!
mvh edde
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Bilen fotad i stockholms området? Pm:a [23:52:14] <Zeb_Lopez> finns ingen sprit i världen som kan ge samma kick som en fullgasrepa |
|
|||
|
|||
![]() Första gången jag ser en grymt stylad Mitsubishi Galant :D
|
|
||||
|
||||
![]() Fint tagna bilder. Var det en stor och känd show?
Ultiman, Porschen, Skyline och den svarta gamla Bimmern är ju klart grymma. Det ser ut som många bilar var "A little show but mostly go". Inte för att vara petig eller elak men dom där små bilarna som försöker hårdare än dom andra att se ut som "show cars" passar inte riktigt in och ser svaga ut på ett 1999/F&F sätt tycker jag. Liksom ingen riktning mot dom populära stilarna som är inne just nu. :? http://gallery.voodoo-people.com/alb...0/IMG_0010.jpg http://gallery.voodoo-people.com/alb...0/IMG_9984.jpg
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Eh okej då, jag ger dom A- för effort som dom säjer här då.
Någon annan än jag får dömma deras look. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder: Street Cars Fest! Lördag. | Manston | Allmänt | 8 | 2006-05-10 18:54 |
Bilder: Bilsportmässan 2005 | Rudolf | Skitsnack | 5 | 2006-01-15 12:03 |
vad sägs om detta? Street Cars Fest | Kevin | Skitsnack | 18 | 2005-10-19 13:41 |
Bilder: Valhalla cup 2005! | Rudolf | Allmänt | 0 | 2005-09-10 15:39 |
Bilder: MNR 2005-07-18 | Rudolf | Skitsnack | 2 | 2005-08-18 15:39 |