![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tänkte berätta lite vad som sker här med, som dom flest vet och som dom flesta läst så försökte Arach på PBZ gå förbi oss på SMR genom att bli ÅF åt MVP här i Svergie, sen om PBZ visste detta eller ej är svårt att säga, MVP är stort och gjorde en miss när dom godkände PBZ och när jag ett par dagar senare upptäckte detta frågade jag Dusty på MVP vad som sker och varför, när detta updagades mer så tog dusty kontakt med PBZ och förklarade vad som hänt och talade även om för dom att ett samarbet var inte möjligt, om dom vill köpa av MVP va det genom SMR..Detta är den korta historien
Sen som ni även vet har vi tänk dra igån Webshop med buller och bong den 1 janu och fram till dess kör vi på som vanligt, men alla priser ni ser PBZ skriva på Supraklubben matchar jag och ni ska även få ännu bättre priser, så det är bara kolla i hans trådar där och sen hör ni av er till mig så pressar jag priset ännu mer PRIS KRIG.......:)
|
|||
|
|||
![]() Arash raisar och smr går All in... :) Ser fram emot Januari // Peter
|
||||
|
||||
![]() heheh =) låter bra det
|
|
|||
|
|||
![]() låter riktigt bra det..!!
|
|
|||
|
|||
![]() nice
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jag uppar lite
Ser att det kommer upp trådar på SCS inga problem att matcha priserna så det är bara kolla med mig så ska ni få bättre priser och köpa från oss istället
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Fjäderbenstag bak?.. =)
|
||||
|
||||
![]()
|