![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tja! är snuskigt sugen på en Supra då jag ledsnat på min s60 t5 =/ hur är supran, lika underbar som alla säger? var rekomenderar ni ska man köpa den? privat via blocket, en svensk firma som tex european sportscars, jap sport lr liknande, ger de firmorna ngn garanti? lr ska man försöka imoportera? vill helst inte ha en j-spec. finns de ngn man kan prata med angående import som ni rekomenderar? hur dyr e den att äga i form av delar? försäkring?
tack på förhand! kan inte sluta tänka på supran :P Senast redigerad av knepo den 2007-08-03 klockan 12:57. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() mm har hört att de ska vara opålitliga... men hur verkar de med de andra? european sportscars och j-spec sweden? är de likadana?
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Mvh:Patrik
|
|||
|
|||
![]() Jag kan rekomendera J-spec oxå. köpte min av dom och jag är hel nöjd. Mycket trevliga killar oxå! lycka till med supra köpet!
|
||||
|
||||
![]() Vissa importfirmor är bra, andra dåliga. Men en sak har dom gemensamt, dom tar betalt för det dom gör. Det är inte svårare att åka till england och köpa en bil än att göra det i sverige. Regbes är lite mer advance än en vanlig bes. Men allt är ett roligt minne. Men har du pengar och är slö så köper du på firma. Är du stenrik så köper du Icemans vänsterstyrda supra ;)
Mvh Marcus
|
||||
|
||||
![]() Vi på SMR rekomderar Borås specail bilar och sleplezz, ta kontakt med dom så löser dom ert behov...
|
|||
|
|||
![]() det kostar att äga en supra men det är ju lite vad man prioriterar, delar kostar väl lite mer till supran än vad de gör till volvo. Men det är ju prestanda bil.
Smr tar hem det mesta kan ju rekomendera att satsa på en vänsterstyrd supra. De kostar mer att köpa men de står sig bättre i pris än vad en högerstyrd supra gör, sen är du lite unik nu när alla plockar hem sina högerstyrda supror. mvh emanuel
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Senast redigerad av knepo den 2007-08-03 klockan 16:45. |
|
|||
|
|||
![]() Gud i hela världen köp inte via jap sport!
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Sugen på mc ? | Phantom | Skitsnack | 7 | 2006-02-24 10:45 |
Nån sugen på en showstopper?? | NorrlandsGuld | Bilar | 16 | 2003-05-15 22:28 |