![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Tjena!
Nu är bilderna frå Lazzat i helgen fixade... Kul att två Supror var där, och inga mindre än SupraMAgnus och Xantim! :) Va lite problems med scoreborden, vad vart dom bästa tiderna för dagen grabbar? Bilder: (Tyvärr så var det helt fel inställningar på kameran, men hoppas dom duger...) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Håll till godo! :D //FreDDe |
|
||||
|
||||
![]() blev det nån skillnad på bilen magnus :D
|
|
|||
|
|||
![]() några tider ?
|
|||
|
|||
![]() Vad blev det för tider ?
|
|||
|
|||
![]() Ser riktigt nice ut...
Xantim: Vad har du för spec. på bilen? *nyfiken* manu, auto, singel, bpu eller vad? Och som alla andra säger, nyfiken på tiderna! Ha det... MVH Henrik. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
//FreDDe |
|
|||
|
|||
![]() Tiderna, tiderna, tiderna :-)
|
|||
|
|||
![]() Jo va ute å rastade skönheten,va där för att ta licens.
Bilen är en automat med BPU+ dvs luftfilter,avgas,BC och en stor fin HKS IC. Men just nu så är bilen iordning gjord för regg bes så därför satt det 255 vinterdäck bak med halvtaskigt grepp och en stor fin catt undertill som stoppade flödet. Bästa tid vart 12,76/182 blås,med en 60-fot på 2.01 så där finns det tid att kapa. Vi räka på att den skulle kunna gå en hög 11:a med rikiga däck och fritt flödande avgas. Men så fort bilen är regg bes så åker det dit en stor fin singelturbo med en ny preppad BL låda,så då accepteras inget annat än en 10:a :D |
|
|||
|
|||
![]() Gött som fan. Men självklart vill inte Xantim avslöjja Magnus tid? :D
|
|
|||
|
|||
![]() Jag var bara ute för att känna lite på bilen , bilen är inte riktigt färdigmappad och jag har inte kört den här setupen förut.
Precis som Xantim skulle jag också ta riktig licens. Eftersom jag inte har någon båge är så det gällde att hålla sig över 12 sek, d.v.s släppa av efter 200m. :lol: Den enda repan (fullgas) hade en hel del missar från min sida då jag inte är van vid bilen än , blev en mid 11:a , men det finns betydligt mer i bilen .... Sedan började det regna ... :cry: En BPU är grymt mycket lättare att köra än detta , vilket väl inte var någon överraskning precis .... M.v.h. /Magnus
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder: Rudolf does En Dag På Strippen @ Tullinge | Rudolf | Skitsnack | 6 | 2006-07-08 13:31 |
Bilder: BPUads Supra @ Tullinge | a2s | Allmänt | 23 | 2006-07-07 11:58 |
Projekt: SupraMagnus goes single | Rainman | Allmänt | 85 | 2006-01-25 20:39 |
Bilder: Supror @ sista tullinge | Rudolf | Allmänt | 10 | 2005-09-19 23:16 |
Bilder: SDC Tullinge | Rudolf | Skitsnack | 0 | 2005-08-28 14:46 |