![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
![]() Tänkte lägga upp en lite projekt tråd om min supra.. Har haft supran så länge men inte skapat en projekt tråd här, dåligt av mig =)..
Bilen köpte jag 2005 en helt original US-sepc automat, hade inte så stora planer förutom att trimma den lite och fixa den utvändigt och det skulle räck =) troode jag.. Så här såg den ut när jag köpte den.. ![]() ![]() Men sen kom allt det här Twin Garret T28BB Turbos (custom build turbokit) Greddy 3row Intercooler Greddy Oil Catch Can Greddy Oil Cooler kit with / Oil Filter Relocation kit Greddy Cam Gears Greddy Timing Belt Greddy Pulley Set Greddy Oil Filler Cap Greddy Radiator Cap Greddy BCC TitanMotorsports Front Valence Cover TitanMotorsports Radiator Show Plate TitanMotorsports Billet Aluminium Spark Plug Cover TitanMotorsports Billet Reservoir Caps x 2 TitanMotorsports Radiator Hardpipe Titan Motorsports Downpipe Blitz nur spec exhaust Blitz Sus Intake Kit Blitz Supersound Dual Bov Fluidyne Aluminium Radiator Fluidyne Transmission Cooler Fluidyne Radiator Cap - 19-21psi Custom Build Overflow Tank Spal 7.5'' Pull Fan Powerhouse Racing Electric Radiator Fan Fuel Damper Bypass Line EGR Block Off Plates TRD Termostat HKS Turbo Timer HKS EVC 5 Boost Controller Boost Logic uppgraderad växellåda med 3800 converter Tein FLEX 16-way Coilovers Tein Upper Pillow mounts Greddy Strut Tower Bar Volk SF Challenge 18*9 fram +34 offset 18*10bak +42 offset Goodyear Eagle F1 GSD-3 285/35/18 bak 255/40/18 fram Steel Braided Brake Lines Sparco EVO`s Sparco ratt Greddy 60mm Oil Pressure Gauge Greddy 60mm Oil Temp Gauge Greddy 60mm Boost Gauge Greddy 60mm EGT Gauge Titan Motorsports Gauge Pod Tripple 60mm Vita hastighetsmätare Ridox CF BodyKit RMM Wing CF Seibon TS Hood CF Ganador Mirrors CF 98 Head Lights 98 Tail Lights Kaixen Xenon 6500K Förra året så såg bilen ut så här =) ![]() ![]() ![]() Men efter en färd i 300km/h så fick jag vevlagerras =( Senast redigerad av Predator den 2009-10-08 klockan 17:20. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Projekt:- Samuels Supra MKIV. | Samuel_mkiv | Projekt | 146 | 2008-05-07 18:00 |
Projekt: Peterf - supra | peterf | Projekt | 78 | 2008-01-27 12:49 |
Projekt - ToriBass - Toyota Supra MKIV | ToriBass | Allmänt | 44 | 2007-06-26 08:09 |
Projekt: Datorstol "SUPRA Edition" | SupraFreDDe90 | Skitsnack | 19 | 2006-12-29 02:07 |
Projekt: Rickards Race-Supra | Rainman | Allmänt | 129 | 2005-06-27 10:23 |