![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Vist ligger fibreba helt rätt, Men i en rmm är det glasfiber täckt med cf medans i den kopian som jag tog hem så va det 100%cf rakt igenom. En Rmm har cf i två delar, allså avdelat med en svart remsa bak och fram, medans kopirna är täckta runtom. Men säker så skilljer det sig mycket vart ifrån kopian kommer.
|
||||
|
||||
|
Vill ni inte bli fina till sommaren, passformen är helt okey och priset är ju löjligt lågt
|
||||
|
||||
|
Här kommer en lite bild på den provmonterad
|
|||
|
|||
|
Ser nice ut.. Smr,. kan du få tag på "sido kåpan" i kolfiber ? alltså den lilla som täcker skruvarna till vingbladet..pris såfall?
|
|
|
||||
|
||||
|
Har aldrig sett den säljas endast
|
|||
|
|||
|
Okej... min polare hittade någonstans på nätet.. tänkte om du visste.. men men
|
|
|
|||
|
|||
|
Det är någon gds'are som gör egna luckor, jag köpte ett par sådana men det var usel passform och jag blev less dem direkt.
|
||||
|
||||
|
Jag köpte en vinge med sidokåpor i kolfiber och passformen var riktigt, riktigt bra!
Mig veterligen kan man inte köpa sidokåpor löst.
|
||||
|
||||
|
Tror faktiskrt att det går att ordna sidokåpor löst.. Snacka med han Nic på mkivsupra.net han kunde fixa de förrut iaf tror jag..
|
|
|
|||
|
|||
|
Okej.. tackar..ska jag göra!
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| S:Veilside andrew racing v 18" 9"/10" lr bytes | okley_78 | Allmänt | 5 | 2008-08-13 21:48 |
| S : Orginal Vinge "Låga" | Road-Runner | Delar | 1 | 2005-08-31 22:15 |
| S: RMM vinge "SÅLD" | APU | Delar | 2 | 2005-08-25 21:23 |
| Gruppköp RPS svänghjul"lättat | Supramannen | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 0 | 2004-09-13 23:05 |
| Gruppköp"Oljefilter flytt kit" | Supramannen | Allmänt | 40 | 2004-05-05 00:39 |