![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Grymt bra pris faktiskt, 18 000mil är inte så mycket sålänge bilen är väl servad och slit delar bytta etc.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jo om den inte är såld är det nog en vettig bil, är lite att göra, men för de pengarna får man ju en j-spec så man ska inte vara petig.
|
|||
|
|||
|
Kul att se sin gamla kärra igen! Den bilen kan jag lova är välservad och en kanonbil att äga. Det är så man blir sugen själv...
|
|
|
||||
|
||||
|
Bilen är såld sen några dagar tillbaka.
|
|||
|
|||
|
Okej, ser annonsen är kvar än! Trodde någon skulle hugga denna tidigare men nu är det någon som kanske gjort ett kap.
MVH Henrik. |
|
|
|||
|
|||
|
Bumpar med en kanske intressant annons:
http://www.blocket.se/vi/17122927.htm?ca=23_11_s MVH Henrik. |
|
|
|||
|
|||
|
Det är Sirpatas skönhet som är till salu.. Det är riktigt fräsch bil och Patrik är en bra kille att ha och göra med..
Den är värd att åka och kolla på..
|
|||
|
|||
|
Tror Sirpata inte får något bra bud ;) han bjöd 260 k för min med alla grejer.. Hehe
|
||||
|
||||
|
Bilarna är svårsålda nu.
Gäller att hitta rätt köpare. Får han 325k ska han vara extremt nöjd.
|
|||
|
|||
|
Ja svårsålda är dem helt klart. Men också väldigt få som är till salu
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Bild på min stol, som jag vill byta, någon? | svantesupra | Allmänt | 0 | 2007-09-04 03:09 |
| Nån som vill åka fort i sommar med manuell ?? | Menghini | Allmänt | 22 | 2006-03-03 22:52 |
| Manuell vänsterstyrd original Supra | Kampis | Allmänt | 7 | 2005-09-18 18:05 |
| Vill få rag på en vänsterstyrd supra (manuell) | Supra_Micke | Allmänt | 8 | 2005-04-20 16:36 |
| Någon Stockholmare som vill ha sin Supra fotad? | fredde_cooling | Allmänt | 0 | 2004-07-31 17:27 |