![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Tjena! Har införskaffat mig en Supra Mkiv -93, och är less på att sjunga själv i bilen nu! :) Skämt&sido, jag undrar helt enkelt hur man får in en vanlig enkel-din stereo i bilen! Hålet är ju lite för litet? Toyotaoriginal cdväxlare sitter kvar under, men kommer att åka ut snarast möjligt, då jag vill ha in en dubbeldinstereo! Någon som kan hjälpa mig, och berätta hur man gör för att få in antingen en dubbeldin:are, eller en enkel!
Tack på förhand! Mvh Thomas! |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
De kan dock vara lite "kines"-mått på fästet innanför alltså som stereon hänger i. Jag fick fila ner lite o sen pilla in stereon. då deras mått inte verkar vara helt 100% som om du köper en ny stereo. ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jag fick slipa ganska mycket för o få in min dubbeldin, men jag är nöjd med resultatet
|
|
|
||||
|
||||
|
Exakt som Andreas säger, verkar som alla gör fel här
|
|||
|
|||
|
Citat:
Nämen hur ska jag bära mig åt? Det är en vanlig enkel-din som sitter i nu.. |
|
|
||||
|
||||
|
Du måste ta bort ramen sen montera den bakifrån, bort med alla instrument panels bitar runt steron och montera den bakifrån somsagt
|
|||
|
|||
|
Problemet är löst, och tråden kan låsas :)
|
|
|
|||
|
|||
|
Vet inte vad jag fick tag i för stereo men det gick inte att göra så ens. Har knappar på sidorna av stereon och dom tog i..
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Koppla in stereo i j-spec mkiv | Burnberg | Teknik Mkiv | 7 | 2007-06-07 17:29 |
| efter montera fart hållare!? mkiv -93 | jonnystrand | Teknik Mkiv | 4 | 2007-05-26 07:21 |
| K: Stereo MKIV (orignial) | SupraPierre | Delar | 3 | 2006-02-18 23:48 |
| K: Stereo MKIV | Johan@W | Delar | 8 | 2006-01-18 10:22 |
| Monterings Ram stereo Supra | Night | Teknik Mkiv | 5 | 2004-10-27 23:21 |