![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
ska bara montera lite grejer sen e det dags åka igen he he ...och förhoppningsvis inte bli av med kortet denna sommarn också
Senast redigerad av bmwtompa den 2008-09-26 klockan 18:13. |
|
|
|||
|
|||
|
Hur mycket kostade den lackeringen egentligen?:)
|
|
|
|||
|
|||
|
har lackat allt utom motorutrymmet för det gör jag själv och jobbet e utfört av WICKEDPAINT..... ( www.wickedpaint.se ) vinnare av bästa lack på elmia i år....så det e riktigt super bra gjort ...har gjort det mesta spacklingen själv och plastningen men notan gick på 32k men jag e hel nöjd värt varenda krona det är fords electric orange en fyr skikts färg ganska dyr ....:) men fin tycker jag
|
|
|
|||
|
|||
|
Hemma skurna hål i huven?
|
|||
|
|||
|
Citat:
En tre skikts färg är det.... |
|
|
|||
|
|||
|
fyr skikt först vit undercoat sen orange undercoat sen orange pearl och sen klarlack ....alltså fyra skikt
|
|
|
|||
|
|||
|
Nu är jag väldigt kass på lackering men brukar man inte lägga flera lager klarlack?
|
|||
|
|||
|
jo man lägger flera lager av allt men klarlacken brukar man 2-3lager sen har jag mellan slipat och polerat så den e super slät
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Bilder på Supran! | TP_ | Allmänt | 6 | 2007-04-29 16:23 |
| Dagsfärska bilder på Supran | TomSid | Allmänt | 29 | 2005-10-19 23:58 |
| Bilder: SMR Supran | fredde_cooling | Allmänt | 10 | 2004-09-01 19:07 |
| Snygg lackad MR2:a.. | Tigerstorm | Allmänt | 5 | 2004-04-20 17:25 |