![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Det är ju tack vare dig premierna är så höga.
Skitsnack att det är din morsas bil. bit i det sura eller sug den slappe och betala och se glad ut |
|
|
|||
|
|||
|
Det är knepigt när det gäller sånthär. Ibland går det, ibland inte.
Mitt tips är fall du inte får ut nåt. Leta efter beggade delar på diverse forum och laga bilen själv. Som du beskriver så verkar det inte va allför stora skador. |
|
|
|||
|
|||
|
Din mammas bil?
![]() Kom igen, vad tar du oss för.... |
|
|
|||
|
|||
|
Jag förstår att alla här, liksom försäkringsbolaget inte tror på att det verkligen är morsan som ville ha bilen... Därför jag tvekade lite att starta denna tråd, just pga alla påhopp man skulle få av 80% av alla forumsanvändare här...
Men ni gör som ni vill, om ni vill tro på det eller inte! |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Du kan ju inte söka sympati iallafall, tänkte ni inte efter alls när ni köpte bilen?? |
|
|
||||
|
||||
|
det kan funka om du säger till försäkrings bolaget att hon hade ett ålders kris.. många männsikor blir äldre och köper fränare saker, tex snabba hojar, porsch, ferrari och t.o.m supra..
eller om ni bor under samma tak kan det gå undan också. min gamla bil stog på min pappa när jag tog in bilen till sverige,, efter två månader hände samma sak för dig, för en annan kille som jag känner, jag hade försäkringen på 7800kr om året helförsäkring alltså.. men efter det jag hade hört ändrades ägar beviset så att bilen stog på mig samt försäkringen, och jag betalade gladliggen 24000kr om året.
|
||||
|
||||
|
Stor risk att en mamma går å köper en högerstyrd Supra....*hehe*
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Väl skrivet. |
|
|
|||
|
|||
|
Som jag skrev tidigare så förväntade jag inte mig att någon skulle tro mig men...
Bil-intresset här är väldigt stort. Min bästa polares morsa har en Fiat Coupé 16V turbo och en annan kille (känner han inte så väl) hade en grymt fin stylad och trimmad 200sx som hans mor köpte av honom och åkte med. Även en av morsans barndomskompisar äger en urgrym hot-rod som hon brukar vara ute å glida med på sommaren. :) Denna kommun låg på topp 3 gällande biltätaste kommuner i fårhållande till antalet invånare. Men det är väl bara att slaska upp plånboken och betala skadorna som blev! Senast redigerad av Slemrotta den 2008-05-19 klockan 17:26. |
|
|
|||
|
|||
|
fan va alla hakar upp sig på vem som äger bilen, poängen i tråden är ju att han inte får ut försäkringen, sluta hacka på han ffs. Så lågt får ni bara inte sjunka.