![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Anledningen till varför jag frågade vart han köpt den ifrån
|
|
|
|||
|
|||
|
Bilen är importerad från Italy med full historik.
2 ägare i Sverige, en bilfirma som importerade den, samt herren jag köpte den av. Han har haft den i 7 år och gjort allt på Toyota. 3 uppenbara fel: El förarstolen ur funktion (sliten). Vad kan de bero på... Nån som vet? Repa 2cm lång. Samt slita bakdäck, belägg fram och motoroljan behöver bytas. Kommer säkert en massa fel till! Men bilen ska ju som sagt TOTALRENOVERAS så SMR snart kommer beställningarna! :) |
|
|
|||
|
|||
|
Grattis till köpet, hoppas den är fin och att du blir nöjd.
|
|||
|
|||
|
bilder?
|
|||
|
|||
|
Självklart kommer det en bild!
Men det är lite svår just idag, sitter nämligen för tillfället på ett logemente på AJB K4, Arvidsjaur. Permis på torsdag så då åker kameran fram hemma i Sthlm! Hoppas dock att jag hinner montera på 18" Antera 309 innan plåtningen! :D |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Auswitchjaur.....huvva... =)
|
|||
|
|||
|
Vet att där var en silvrig auto tillsalu på blocket för runt 200k :) Kanske vart den :)
|
|
|
||||
|
||||
|
För en RÄTT styrd? Var det en NA eller?
|
|
|
||||
|
||||
|
jag ser inte vad som är konstigt
auto italien höga mil är ju lite billigare
|
|||
|
|||
|
Citat:
Inte sååå höga mil =) Auto förstår jag... men varför får man en dålig känsla av Italien importer?... samma med Cossies...å 855Turboar... ä d pga av deras idiotiska skattesystem gällande >2liters turbomotorer? (
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| SÖKES: Supra MKIV ljudklipp! | fredde_cooling | Skitsnack | 13 | 2005-05-24 10:55 |
| K: Supra MKIV 93 til 98a Köpes | Ulrik | Bilar | 24 | 2005-04-01 06:02 |
| Supra MKIV Köpes | Malle | Bilar | 10 | 2005-02-27 23:32 |
| SÖKES/KÖPES: RS500 Intercooler AKUT! | Niklas | Delar | 1 | 2004-03-16 14:07 |
| Köpes: supra TT MKIV 94 | cossiemanden | Bilar | 2 | 2003-10-05 01:03 |