![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
|
XSpower, ryser...
Lika bra o köpa en CRX eller prelude och sätta på delarna där... Har man en supra så ska man fan ha riktigta delar som håller // André |
|
|
|||
|
|||
|
Eftersom jag själv har börjat fundera mycket på singel tjosan under huven och kollat runt en j*vla massa, xs-power har man ju varit inne på och kollat men inte direkt fastnat om man säger så. Vad är det som är annorlunda? Stålet eller svets eller vad, någon som har haft erfarenhet av xs dåliga kavlitet? Såg att dem har motoria grejer vad är det? Som *Ulrik* säger sjävklart vill man ha pålitliga grejer i bilen, men detta är en lite undran bara...
|
||||
|
||||
|
Kör på ett BL kit
|
|||
|
|||
|
Håller med! En av de finare helt klart.
|
|||
|
|||
|
Här har du en bil Thomas
http://www.autoscout24.se/Details.aspx?id=111918583 277000 i dagens kurs räknat gentemot euron.
|
|||
|
|||
|
helt original
fd krok bil killen har inte kört bilen i 4år säger han prutar inte ens 1euro |
|
|
|||
|
|||
|
tyvarr inga bild på den, men hadde varit ett helt okey kjøp om den e bra riktad!
har du talat med han? har du hans mail adress?? |
|
|
|||
|
|||
|
Kan du tyska så ring, för Tyskar kan då fan inte engelska :)
|
|||
|
|||
|
jag har snacka me honom
han va inte tysk , men vi komunicera bra på tyska har inte hans mail då jag alltid ringer åker ner idag o hämtar en us spec med eurosåec turbos nya bromsar runt om och en ny växellåda frå¨n toyota |
|
|
|||
|
|||
|
Kör försiktigt nu. :)
Jag kanske får flera alternativ att välja på när jag är hos dig???
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Säljes: Supra MKIV -94 Euro.spec | A.Rydberg | Allmänt | 27 | 2007-09-30 17:18 |
| Euro spec vs Japan / Supra MKIV | Titan_Racing | Teknik Mkiv | 1 | 2007-03-08 12:30 |
| K: Supra MKIV, man, Euro spec... Vänsterstyrd | A.Rydberg | Bilar | 5 | 2007-01-25 12:45 |
| Skillnad mellan euro spec, j-spec, us spec ? | Stefan Palm | Teknik Mkiv | 5 | 2006-10-01 18:17 |
| Euro Box i Jap spec Supra MkIV | WoX | Teknik Mkiv | 1 | 2005-09-24 11:38 |