![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|
|
|||
|
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Bra att ni skriver när det är en Supra i Bilsport.
Jag slutade prenumerera efter ca 7år då jag tyckte det var för mycket spoilers och för lite motor. Då blir det att köpa tidningen.
|
|||
|
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Låter lite överdriver detta med att Bilsport enbart handlar om plast. Säg den "profil" av de stora grabbarna som inte varit med med sina håriga bilar? Sedan har de Superstage och EDPS evenemang för oss dödliga.
|
|
|
|||
|
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Men för att spara lite pengar till supran så köper man lösnummer ibland när det är några intressanta repotage =) Prenumerera gör jag istället på Turbo High Tech Performance och på Street and Strip(som iofs också blivit sämre).
|
|||
|
|||
|
Citat:
Brukar köpa Turbo High-Tech Performance när jag får tag på dom, men det är väääldigt sällan tyvärr. Vart kirrar man prenumerartion på den? :) |
|
|
||||
|
||||
|
KOstar inget fredde
Typ 300kr för ett år... Gå in på derras sida och klicka i
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Grattis BPUad! (Sveriges snabbaste BPU Supra) | fredde_cooling | Allmänt | 29 | 2006-07-06 07:10 |
| Vilka är de snabbaste Supror i Sverige? | Ferox | Allmänt | 37 | 2005-10-21 09:27 |
| Världens snabbaste Supror | fredde_cooling | Skitsnack | 6 | 2005-08-16 14:59 |
| Sveriges bästa motivlackerare... | Judge | Skitsnack | 1 | 2003-08-20 12:21 |
| Sveriges dyraste org supra? | T-rex | Allmänt | 7 | 2003-08-03 16:05 |