![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Lördagen den 8:onde Juli vart det en stor Supraträff på Uråsa flygfält i Växsjö. Självklart var jag på plats och plåtade =)
Jag kom redan på Fredagen och vart uppplockad av Zazzin, Phantom, T-rex & Plåthund och vi grillade lite och så men tyvärr så tog a inga bilder då... Jag lägger ut ett litet smakprov på bilderna jag tog =) Morgonen började med norskt besök, på bilden syns normannen Are & nyblivna supraägaren T-rex... ![]() Norrmannensflickväns Supra. En N/A US-Spec Auto... sl00p's Supra står parkerad ![]() Lokala "pölisen" ;) Matti rullar in med sin Veilside kittade Supra Sedan drog dragracing igång. Phantom inleder med en burnout med M/T däcken... Alla Suprorna upraddade. Närmast är Bobbans röda MKIV Automat US-spec -94 Turbo_joel rullar tilbaka in i depån efter en repa på strippen... Ulriks svarta BPU euro-spec Zazzin's bil med nya Do-Luck bodykitet En röd MK3:a :) En vit MK3:a :) Plåthunds MKIV US-spec Plåthunds ljudsystem Plåthunds inredning Plåthund himself :) Exilium skruvar på sin MK3:a En silvrig MKIV...Samma som var med i Fyndbörsen för ett tag sedan Cleant motorrum på en MKIV. 2JZ-GTE alá BPU ;) Müsseldorf Supran... Turbo_Joel påväg till yttligare en repa på strippen... sl00p påväg in i stage på strippen Norska singelsupran gör en burnout... Bobbans inredning. Shyssta stolar! :) Zazzin's röv ;) Nästan alla deltagare uppradade :) ![]() Bobbans Supra framifrån Norska singelsupran BURNOUT! BPUad's Supra MREX666's grymma skapelse! TomSid's f.d. Nu mera ägd av Manne_TT Enda Supran med Blitz Twins i Sverige! LG's überfeta singelsupra! (Han hade dock en del problem med greppet under dagen) Rainmans MKIV Turbo_joel's motorrum Snyggt med lilla vingen! Zazzin's Supra yttligare en gång :) Plåthunds skapelse Full fart på Uråsa! Hyffsat orginal MK3 motor... Turbo_joel's GReddy emlem SupraMagnus & LG Targan av! Sportigt kontor! ;) Turbo_joel redo att dra iväg en repa! BPUad burnar... Nille's nylackade Supra MK3 rejjs Henke's MK3:a "Veilside!" burnar :) sl00p ute å gasar på strippen :) Ulrik ger järnet! LG ![]() Phantom vs. Zazzin SupraMagnus BPUad sätter en 12.40 repa på en taskigt preppad bana! Inte illa :) Zazzin gasar! Müsseldorf goes dragracing... hbn BPUad launchar iväg! LG värmer däck SupraMagnus launchar iväg! BPUad värmer... Blitz Twins vs. stock twins Phantom gör ett försök till burnout T-rex filmar! Fredriks MKIV Magnus värmer! BPUad pressar skiten ur bilen! MREX666 LG värmer däck! SupraMagnus väntar på sin tur! Ett körsuget gäng! Phantom aka. driftkungen :) Ulrik gasar inför nyfiken publik! hbn gör sig redo för en repa på strippen! Turbo_joel Däckskiftes säsong! :) Zazzin poserar :D BPUad värmer däck igen... Bobbans småslitna växelspak ;) En aningen försenad Tomas T66! :) Plåthund i fullfart! Nille_yeah Vit MK3 Dags för återsamling! Ulriks Supra. Notera emblemet! LINIDIS råa singel! Jap-spec Supra Merl's Supra! Lite annorlunda front... Bobbans skönhet Gabbes Supra Joel chillar :) Tomas T66's Supra *gäsp* ;) Anonymus Supra MK3 Vit skönhet! Grrrrrrrr! Rainmans USA Supra! Müsseldorf Berkas vinglösa Euro-spec! Snyggt med 97' tail lights! Driftkungen Phantom... Hasse gasar! Plåthund! Phantom går brett! Plåthund bränner lite däck :) Sexig röv! Kanske en shysst frontläpp vore på sin plats? sl00p's skönhet =) Uppvisning av bilarna.... ![]() SupraMagnus rullar in =) Zazzin som vill vara i träffens centrum ;) Lite rövar! Fler bilder kanske kommer senare! Hare gött :D //FreDDe |
|
|
||||
|
||||
|
mycket fina bilder fredde som alltid! förutom växelspaken :D
|
|||
|
|||
|
:D Snygga bilder fredde!..
försenade?, runt 12-13 tiden anlände vi. missade tyvärr strippen som hade vart kul att se men ändå kul att se alla andra bilar Fredde, jag har skickat ett pm..
|
|||
|
|||
|
skitfina bilder. Roligt att man var med på ett par.
|
|
|
|||
|
|||
|
Alltså, jag bara MÅSTE ha min supra förevigad av dig sedan!
|
|
|
|||
|
|||
|
:lol: fredde hur lång tid tog det att skriva det inlägget? 2 timmar
cred. för många bra bilder
|
|||
|
|||
|
:shock: fy fan va hemsk min bil såg ut måste göra färdigt den nu......
|
|||
|
|||
|
Andreas sköter om Lövans gamla bil väldigt bra! Hoppas du pratade med honom Fredde :) Andreas är en trevlig prick!
Bra bilder. Du. Msn. Andreas bil i stoooooooooooooooooooooooooooooort format ;)
Bilen fotad i stockholms området? Pm:a [23:52:14] <Zeb_Lopez> finns ingen sprit i världen som kan ge samma kick som en fullgasrepa |
|
|
||||
|
||||
|
Mycket bra bilder.
Lyckades få med min bil på ett par också.. alltid skoj att se :) Tummen upp!
|
|||
|
|
|||
|
Tackar så hemskt mycket för bilderna Fredde :) Kanon bra bilder allihop tycker jag.
Nästa år måste jag bara ner på nåt liknande så man får träffa er alla och kolla hur min går mot en BPU MkIV :) Mer motorinfo om LINDIS Supra? |
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Angående mina bilder ifrån Uråsa... | fredde_cooling | Allmänt | 18 | 2006-07-27 23:08 |
| Bilder: Uråsa HBN | hbn | Allmänt | 15 | 2006-07-13 18:23 |
| Bilder från Uråsa flygfält | Rainman | Allmänt | 40 | 2006-07-12 00:44 |
| Bilder: Supraträffen på Uråsa | Hedberg | Allmänt | 12 | 2006-07-11 15:10 |
| Bilder från Supraträffen i Göteborg! yey! | QuackPack | Allmänt | 21 | 2006-01-24 16:15 |