Visa ett inlägg
Gammal 2003-03-29, 11:17
Egnell Egnell är inte uppkopplad
Supramannen member
Supramannen member

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via ICQ till Egnell Skicka ett meddelande via Skype™ till Egnell
Standard hmm..

Var inte meningen att peka på just dig de Schalom... tycker att ansvaret för virusattackarna ligger hos dom som skapar viruset och dom som också tillhandahåller skyddet, alltså virusskyddsmakarna. Tycker inte du ska behöva be om ursäkt.

Själv har jag både brandväggar och virusprogram som jag "lånat" från jobbet... = dyrt, inga billiga program för hemma användning egentligen, overkill som min "data mentor" hade sagt...

Iaf så har jag dessutom alla microsofts uppdateringar för XP och outlook... har varit försöktigt med filerna (har inte ens kunnat se dom eftersom dom är blockade redan innan dom kommer in) men tydligen på nåt jävla sätt så har det tydligen förekommit skick från min adress också... känns jävligt knäckande nu när jag precis viftat med fingret här på forumet :mrgreen: Kollar ju nu... vet inte om jag är smittad än... men men.

Men som sagt.... Har man virus så är det inget man ska hålla hemligt, det är ju knappast som nån personlig sjukdom! Har man fått det så har man, huvudsaken är att man åtminstone har försökt skydda sig, och då ska man inte behöva be om ursäkt!