Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-20, 13:15
Rainmans avatar
Rainman Rainman är inte uppkopplad
Moderator
Supramannen member

Reg.datum: Mar 2003
Standard

Jag tittade igenom några trådar ang Slemråttans bil...
Låter inte riktigt som det är din mammas bil?? Men men...jag KAN ju ha fel.
Citat:
Ursprungligen postat av Slemrotta Visa inlägg
Den såg riktigt fin ut faktiskt :) SJälv hämtar jag min supra MKIV imorgon om den regbesiktas utan problem ;) Är helt fylld av förväntningar :D
Citat:
Oohhh... Det var finfint info det :D

Blir nog en manuell Supra istället för en Skyline...
Men sen är min följdfråga gällande att få ut lite krut ur maskin...

Kan man singla en Supra för 50-60k? Vill få ut minst 500hk, men alldra helst 600... Men det är ju oftast pengarna som styr :)

Vet ju att det finns singelkit på mvp för ca 40-45k för 600+hk...
Men det lär väl till lite mer också? AEM-sprut, Fmic, koppling, spridare, pump osv...
Citat:
Jo, men det är ju lite det som prosty säger också... Att man skulle haft en GTR isåfall, men då blir priset därefter också, 400k... Suprans former är ju helt klart underbara :D Och en singelkonvertering med en SSQV och en atmosfärisk WG så både ser den helt underbar ut och låter minst lika underbart :D

Hmm... får se vad det blir :D Men jag är nog så frälst i min supra auto... så jag blir nog inte alls besviken på en manuell singel :D
Citat:
Hmm.. Vet att alla här är suprafrälsta, men jag lär fråga ändå :)

Har tänkt att byta bil till våren (har nu en mkiv automat) och vet inte om jag ska köpa en manuell Supra och singelkonvertera den eller om jag ska köpa en Skyline R34 GTT och trimma den. Vet dock inte hur mycket pengar man lär lägga ut för att trimma upp en R34 GTT till minst 500 hästar... Reggade mig på ett skyline-forum men där lär admin godkänna reggningen, vilket dom inte har gjort på en vecka nu? :( Det som är, är att Skylinen varit min drömbil i många år, men samtidigt är det alla hästarna och den sportiga formen på supran som lockar lite också...

Vad tycker ni? :D

--> Bensinskatteupproret <--
Svara med citat