![]() |
Svart manuell -93 MKIV Euro-spec på blocket?!
Nån som vet nåt om denna? Jag kommer ihåg en Svart manuell som var H-styrd men som konverterades till V-styrd som låg på blocket för ett bra tag sen, av nån konstig anledningen känns det som att det är denna. Nån som kan säga nåt om den?
http://www.blocket.se/vi/16128673.htm?ca=7_s |
Denna rullar i Luleå nu. Den ser då väldigt bra ut och har väldigt bra finish under huven. Den är konverterad och det sitter j-spec turbos + spridare och kammar i den. Är visst 7 lager klarlack på den.
|
den USa som jag kan erbjuda skulle jag rekomdera
|
Citat:
Jag är inne och kollar överallt för eventuellt så blir det köp under sommaren/början av hösten. Jag kommer då höra med SMR först, garanterat! Och om nån undrar varför jag ska köpa en när hösten kommer så är det helt enkelt pga pengarna, måste spara lite till, vill inte lova nåt eller säga nåt innan jag har pengarna. |
E60: Vettigt, bättre spara pengar och köpa den bil som känns helt rätt!
|
Den på blocket är den som var högerstyrd från början. var mkt väsen om den i en gammal tråd här...
Så svaret på din fråga är: JA det är den som är konverterad =) |
XX
E60....ring eller pmá mig om du vill veta om den svarta Supran.
jag var grymt nära köpa den för ett par år sen... men men... innan jag visste att d var en konverterad jap spec. |
ganska dyr för en konverterad
jag har en riktig vänsterstyrd manuell BPU för 300k och han tror att han får 300 för sin ,den personen som köper den för de pengarna kan ju känna sig blåst |
Hade väl sagt 250-260 k för den som den är, exteriört och under huven så är den väldigt fin, men jag vet inte alls hur den går.
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:42. |