SMR - Forum

SMR - Forum (http://www.supramannen.com/index.php)
-   Allmänt (http://www.supramannen.com/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Zatzy och Supra tråden (http://www.supramannen.com/showthread.php?t=7006)

Supramannen 2007-01-15 01:29

Zatzy och Supra tråden

Är så roligt att läsa vad folk tror, och denna Nixon som är ute och paddlar kanot....Björcks är grymt snabb men han har större turbo än dom flesta och en lättare bil än dom flesta, och som dom flesta vet är låg vikt bra att ha...

Zeb kommer väl inte ut med nått denna sommar heller som många verkar tro, eller så vet folk nått som inte jag vet....

Lasse i Södertälje åker med min gamla 88mm och det gör ju även xtrem killarna

Turbo_NOS 2007-01-15 02:25

Citat:

Ursprungligen postat av Supramannen (Inlägg 72675)
Är så roligt att läsa vad folk tror, och denna Nixon som är ute och paddlar kanot....Björcks är grymt snabb men han har större turbo än dom flesta och en lättare bil än dom flesta, och som dom flesta vet är låg vikt bra att ha...

Zeb kommer väl inte ut med nått denna sommar heller som många verkar tro, eller så vet folk nått som inte jag vet....

Lasse i Södertälje åker med min gamla 88mm och det gör ju även xtrem killarna

Okej och varför skulle inte Zeb komma ut med sin iår?

Supramannen 2007-01-15 02:31

Har han gjort nått ens..?, som jag sa är jag kanske inte insatt men han har inte hämtat sina grejer ens som är jätte gammla och ligger här och väntar sen ett par månader...Men han kanske pular på i hemlighet...

Zeb verkar ha så många hjärn i elden så jag är tveksam om hankommer ut i sommar, sommaren går så fort och det blir lätt som året innan, inget alltså

Turbo_NOS 2007-01-15 02:35

Citat:

Ursprungligen postat av Supramannen (Inlägg 72677)
Har han gjort nått ens..?, som jag sa är jag kanske inte insatt men han har inte hämtat sina grejer ens som är jätte gammla och ligger här och väntar sen ett par månader...Men han kanske pular på i hemlighet...

Zeb verkar ha så många hjärn i elden så jag är tveksam om hankommer ut i sommar, sommaren går så fort och det blir lätt som året innan, inget alltså

Vad menas med har han gjort något? Är motorn som ska byggas ihop och det tar väl inte spec lång tid eller vad säger du?
Sen om han har delar hos dig vet jag inget om, men testa att ringa honom så ska du se att ni säkert kan lösa det där.
Många järn i elden? Och sedan att han inte kom ut förra sommaren var endast pga av att han inte ville sätta ihop motorn igen med dom gamla delarna dvs mina delar igen..

Supramannen 2007-01-15 02:42

Du missförstår och tar saker negativt..Gillar Zeb skarpt och har inget imot han som du verkar tro...

Zeb vet att sakerna ligger här, och han kommer väl och hämtar dom den dag han har tid och lust...

När jag säger många järn i elden menar jag att han har annat att göra än att hålla på med bilen, utan att jobba och tjäna pengar blir det inte mycket bil leka...

Så jag vid håller att jag tror inte han kommer komma ut denna sommar heller, om inte det sker saker som jag inte vet om som sagt, och vad jag vet saknas det rätt mycket delar ännu ....Att bygga ihop en maskin tar sin lila tid ja, alla firmor ska ha tid sen ska man ha alla delar sen saknas det alltid nått också

´Men jag kan ju ha helt fel som sagt

Z_Lopez 2007-01-15 08:07

Spekulera mera

Hej , Desperate housewifes det här är nu!
Det är vinter och det finns inget viktigare att göra än att diskutera Zeb´s bil.

Jag som känner MIG.
Kan dra en snabb historik.
Januari 2006 Zeb jobbar sönder sig hinner inte ens pissa om dagarna. Så har det sett ut fram tills att vi körde igång med Nattklubben igen aug 2006 och det innebar inte MINDRE jobb.

Nu efter nyår så är det betyderligt lugnare ett tag och bilen skall få en större bostad än sina dryga 25 kvm och där bli klar.

Sen har det med Leverantörer o göra om eller hur bilen blir klar till elmia.

Så nu kan ni spekulera vidare..

Jag har ju även en Son på 4 år och två doberman att ta hand om .
Så det har gått mycket tid åt det.

Peace!
God fortsättning föresten ALLA.

Supramannen 2007-01-15 11:10

Citat:

Ursprungligen postat av Z_Lopez (Inlägg 72680)
Hej , Desperate housewifes det här är nu!
Det är vinter och det finns inget viktigare att göra än att diskutera Zeb´s bil.

Jag som känner MIG.
Kan dra en snabb historik.
Januari 2006 Zeb jobbar sönder sig hinner inte ens pissa om dagarna. Så har det sett ut fram tills att vi körde igång med Nattklubben igen aug 2006 och det innebar inte MINDRE jobb.

Nu efter nyår så är det betyderligt lugnare ett tag och bilen skall få en större bostad än sina dryga 25 kvm och där bli klar.

Sen har det med Leverantörer o göra om eller hur bilen blir klar till elmia.

Så nu kan ni spekulera vidare..

Jag har ju även en Son på 4 år och två doberman att ta hand om .
Så det har gått mycket tid åt det.

Peace!
God fortsättning föresten ALLA.

Nämen titta vad hunden släppat in...:)

Trevligt att höra att du lever, det du skriver är ju ett kvitto på vad jag skrev ovan....Jag vet att du har sjukt mycket att göra och sånt går före bilen..

Skönt att höra att du kommer få det lite lungnare nu efter nyår så du kan jobba lite mer med bilen, din BL dämpare och 1,6mm packning ligger här och väntar....Skulle du inte ha Carillosar med..?

Simma lungt

Z_Lopez 2007-01-15 11:43

Citat:

Ursprungligen postat av Supramannen (Inlägg 72686)
Nämen titta vad hunden släppat in...:)

Trevligt att höra att du lever, det du skriver är ju ett kvitto på vad jag skrev ovan....Jag vet att du har sjukt mycket att göra och sånt går före bilen..

Skönt att höra att du kommer få det lite lungnare nu efter nyår så du kan jobba lite mer med bilen, din BL dämpare och 1,6mm packning ligger här och väntar....Skulle du inte ha Carillosar med..?

Simma lungt

Carillosar har jag :)
Motorn är komplett . enda som saknas är Bl dämparn som du sålde iväg först. men du tog hem en ny hoppas jag ?, och 1,6 mm packning. thats it.

Z_Lopez 2007-01-15 11:46

Citat:

Ursprungligen postat av Andreas K (Inlägg 72681)
God fortsättning själv :)

Vad är det som ska göras med bilen till säsong -07 ????

Mvh
Andreas

Det som skulle ha gjorts 2006.
Det är en helt ny motor full race longblock. med lull lull.

2 olika turbo setups skall testas under 2007. den lilla GT76 GTS och sen några kliv upp GT47-88mm. sen skall bilen köras till o från jobbet :) varje dag. Bra att ha en snabb bil när man har brådis.

Supramannen 2007-01-15 12:03

Citat:

Ursprungligen postat av Z_Lopez (Inlägg 72689)
Carillosar har jag :)
Motorn är komplett . enda som saknas är Bl dämparn som du sålde iväg först. men du tog hem en ny hoppas jag ?, och 1,6 mm packning. thats it.

Japp det kom en direkt i nya packet som kom, så Blen och packingen ligger här och väntar, Pma mig din nya MSN då du byter MSN och mobil som det vore kalingar

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:06.