SMR - Forum

SMR - Forum (http://www.supramannen.com/index.php)
-   Teknik Mkiv (http://www.supramannen.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   montering av hks bc (http://www.supramannen.com/showthread.php?t=3676)

zeaflower 2005-05-20 00:33

montering av hks bc

någon som gjort detta nyligen o vet vilka slangar man ska ta tryck från till solenoiden? eller kanske nån som har en bra länk? har sök både här och på mkiv.com utan att hitta nåt matnyttigt....
ska man koppla enligt schemat: "dual port" eller det vanliga?

tacksam för all hjälp!

mvh mac

Supramannen 2005-05-20 00:40

Ring imorrn så hjälper jag dig

Du har ju köpt av mig då ingår SMR support

SMR= En firma som kan montera sakerna dom säljer till skillnad mot internet krigarna där ut som driver web shops men bara kan bläddra kataloger..:)

Road-Runner 2005-05-20 13:44

Kan man inte köpa lite support då?

Supramannen 2005-05-20 14:33

Citat:

Ursprungligen postat av Road-Runner
Kan man inte köpa lite support då?

Du handlar ju lite så visst får du support, bara trött på alla som ringer sen handlar på web shoparna som inte kan nåt

zeaflower 2005-05-20 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av Supramannen

SMR= En firma som kan montera sakerna dom säljer till skillnad mot internet krigarna där ut som driver web shops men bara kan bläddra kataloger..:)

att jag får hjälp av dig tvivlar ja inte en sekund på! tänkte bara om de va nån som satt på en utförlig beskrivning så kunde dom meljat den eller så..

är väldigt imponerad över bemötandet man fått på SMR i helhet, trevlig bemötande, enormt kunnande och bra leveranser...
känns som att när man köper nånting på SMR så e de inte bara en produkt dom levererar utan oxå support och möjlighet att få svar på andra frågor!
om detta skulle kosta mig nån krona extra så gärna för mig...

Road-Runner 2005-05-21 01:24

Det kan man förstå. Men nu har jag ju inte köpt min HKS EVC 5 av dig. Men skulle ha behövt hjälp. I värsta fall köra de 200mil för att få felet fixat.

suprasam 2005-05-21 01:37

SMR rockar fett :-) bästa tuning shoppen i Svedala dom vet vad dom snackar om och kan hjälpa dig med mer eller mindre allt :-).
Keep up the good work Ricki och Jocke med flera

Citat:

Ursprungligen postat av zeaflower
Citat:

Ursprungligen postat av Supramannen

att jag får hjälp av dig tvivlar ja inte en sekund på! tänkte bara om de va nån som satt på en utförlig beskrivning så kunde dom meljat den eller så..

är väldigt imponerad över bemötandet man fått på SMR i helhet, trevlig bemötande, enormt kunnande och bra leveranser...
känns som att när man köper nånting på SMR så e de inte bara en produkt dom levererar utan oxå support och möjlighet att få svar på andra frågor!
om detta skulle kosta mig nån krona extra så gärna för mig...

Snowman 2005-05-21 02:28

Citat:

Ursprungligen postat av suprasam
SMR rockar fett :-) bästa tuning shoppen i Svedala dom vet vad dom snackar om och kan hjälpa dig med mer eller mindre allt :-).
Keep up the good work Ricki och Jocke med flera

Svedala? ligger väll i stockholm? :P

Menghini 2005-05-21 09:41

Som Rickard säger.
Köper man grejer av oss så ingår support. Och som han oxå säger så kan ofta dessa "hobby"importörer med sina annonser på nätet inte ETT SMACK.

Ibland blir man väldigt trött på vissa som ringer o ringer och frågar om saker vad som är bra...vad man behöver osv osv, sen går dom och köper av någon svartimportör som råkar vara 200:- kronor billigare (pga fiffel med importen)....sen har dom mage och ringa igen och fråga hur man kopplar in ?? Sånt händer ofta.

Men köper man av oss så är man garanterad support, man är även mkt välkommen att ringa och bolla ideer innan man köper för att komma fram till ett köp som gör en nöjd...men då vill man att ni även handlar av oss.

Så lyft luren och lägg nu era beställningar till oss :) ...

Ha en bra helg grabbar..

prosty 2005-05-21 10:10

road-runner vad behöver du för hjälp? Har kopplat in en del BC's i mina dagar.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:45.