![]() |
Det senaste och det hetaste från texas meet
Lägger upp lite godis från det jag tycker är hetast nu
|
[img][/img] |
Jaa....vad kan man säga? Dom verkar ha kul "där borta"!!!*avundsjuk*
*jösses* Inga dåliga prylar!!!! :D :D |
:twisted: de rullar nog på
|
ja tack :D inga dåliga grejer där !!
|
Lade upp samma bil för ett tag sedan på supras.nu fast med andra bilder. Tycker den supran är grymt snygg alltså.
|
Citat:
|
fast det var den gula bilen jag menade...såg inte de andra innan jag skrev messet :lol:
Men den oragna supran, är motorn verkligen street och inte dragracing eller? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
kolla t ex röret från turbon, de oranga rören som går i motorummet etc
Men rätta mig gärna om jag har fel |
Det är bara buren, röret är ju till luften till turbon
|
Okej
Men vad är det då som är mer dragracing i motorn? |
inget mer karatären
|
Kan tänka mig å ha allihop..... :lol: :lol:
|
Citat:
|
är det nån som vet var man kan läsa hur det gick på den där dynotävlingen dem skulle ha?
|
Citat:
Vad menar du? Berätta! :D |
dem kör ju en dynorun där den som har värst mest hysteriskt mycket pulver vinner en massa saker
och det är ju mumma att läsa hur sagolikt mycket effekt dem får ut ur 2jzgte:n det är ju några bilar man har ju läst om några häftiga byggen och hört massa rykten 8) förresten väntar på pm från nikki men det verkar inte komma nåt :cry: vill gärna ha en dekal :twisted: |
Citat:
Jag ska kolla det där med dekalen ! 8) |
Trevliga bilder Rickard.! :)
greddy bilen tycker jag om... |
har ni sett Peter Blanchs bil :shock: 1127kusar o 958rwhp på orginalbotten :shock:
www.t04r.com/members/media/peterblanch01.jpg jag fattar inte att det bara håller låt oss buga för den allsmäktiga 2jzgte:n han har en ny variant av soundperformance sp74 men jag har fått för mig att dem var mindre en t88 turbon och om det nu är så är jag jävligt imponerad 1127 kusar..... |
oj såg att länken var fel
www.t04r.com/members/media/peterblach01.jpg |
Jo den är fin
Men som Peter sa själv är endast en dyno drottnings bil.....Han sa kör jag denna bilen på strippen kommer mina vevstakar titta ut ur blocket.... Alla som vet nått om dessa motorer vet vad dom tål och på vilket sätt dom tål det.... Om folk tror att dom tål vad som helst och hur som helst kommer dom bli mäkta ledsna |
Sant men hade varit kul att veta hur den går på strippen iaf
|
Finns bilar med värre spec och som är byggda på riktigt,som presterar bra tider på strippen
Peters bil skulle rasa direkt |
Nån som har dessa bilder sparade
|
Citat:
|
Citat:
sen är jag för mig också att Efantis körde me orginal kolvar i sin racerbil i början dock det är väl stakarna som är den svaga länken i motorn har jag fått för mig i alla fall |
Sant även nu står det still, den vita trd bilen åkte orginal botten innan
|
Snyft :*( jag ser inga bilder HUR ?
|
Citat:
Det va därför som Rickard undrade om någon här har dom sparade. |
Citat:
|
Vad är det för film du tänker på?
|
Citat:
|
Citat:
Inte går det fort |
hehe
Var det med nån bild på den guldfärgade mvp supran? isåfall har jag den..
tyvärr inte dom övriga.. Mvh Martin |
Hmmm....
|
För en tid sedan drömde jag att jag satt vid datorn och att jag läste lite på Zatzy om uppdateringarna av SMR Supran. Där utlovades att en film skulle dyka upp på uppstarten av Supran med nya kammar. En viss "Rainman" skulle..... så vaknade jag. :D
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:30. |