Visa fullständig version : Speedlimit cut controller
Hej jag har en SLCC frn Greddy och undrar om någon kan jälpa mig hur de 8 brytarna skall stå för att ta bort fartbegränsningen helt ?? På Greddy´s hemsida finns inget konkret !! Tacksam för svar , mvh Sigge
Hej jag har en SLCC frn Greddy och undrar om någon kan jälpa mig hur de 8 brytarna skall stå för att ta bort fartbegränsningen helt ?? På Greddy´s hemsida finns inget konkret !! Tacksam för svar , mvh Sigge
jag installerade min igår och jag ändrade inte något.alla står nedåt.funkar bra för mig iallafall :)
ok, nerå beror ju på hur man håller den ! är det alla ner mot kablarne eller andra håller ? On eller Off läge ??
ok, nerå beror ju på hur man håller den ! är det alla ner mot kablarne eller andra håller ? On eller Off läge ??
Ja så du kan läsa texten åt rätt håll. Greddy står det väl? då är alla nedåt
ok, tack ska testa imorgon.
ok, tack ska testa imorgon. Gör så! hitta en lång raksträcka också och försök undgå poliser ;) traction controllen kan börja blinka.att den inte fungerar.men det verkar bli så ibland. på min blev det först ingenting. sen när jag startade den andra gången funkade den ej.sen tredje gången funkade den igen.lite lustigt men det får man stå ut med.
Gör så! hitta en lång raksträcka också och försök undgå poliser ;) traction controllen kan börja blinka.att den inte fungerar.men det verkar bli så ibland. på min blev det först ingenting. sen när jag startade den andra gången funkade den ej.sen tredje gången funkade den igen.lite lustigt men det får man stå ut med.
Ja det har jag redan märkt att det kan bli vaj på den, men det lustiga är att på min automat när den blinkar så får ldan spratt och startar på för hög växel när man har "D" i. Antingen lär man starta om bilen eller växla ner på "L" för att komma iväg !!!
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.