handdator

Visa fullständig version : Priceless [bild]

BBB zooloo
2003-10-09, 18:23
http://home.comcast.net/~jayson.mattoon/BHG_copy.jpg

:D mvh zooloo

SupraPeter
2003-10-09, 19:02
när laddet i motor försvunnit gäller det att inte få en bhg i benen oxå...hehe surt sa räven som fick bhg

Nikorasu
2003-10-10, 01:51
Kommer ihåg när den dök upp på supraforums, men ni vet väl att en blå MKIV:a var med på bild vid mord i Sverige eller? Tar det själv som en rätt negativ grej dock...

SupraMagnus
2003-10-10, 07:45
Kommer ihåg när den dök upp på supraforums, men ni vet väl att en blå MKIV:a var med på bild vid mord i Sverige eller? Tar det själv som en rätt negativ grej dock...

Tror du far efter den blå MKIII som var med här :
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,24063,00.html
Vi passerade platsen tidigare samma dag i min röda MKIII .
Då var jag glad att min supra inte var blå .... :roll:

Sen var det ju en röd MKIII som stod parkerad utanför styckmördarens lägenhet i Halmstad .
Var med i TV på nyheterna i januari i år.

/Magnus

Nikorasu
2003-10-10, 15:12
Nope inte den jag menade, detta var längre sedan och en blå MKIV:a hade tydligen använts som flyktbil eller nått, den var med på bild och allt...

SupraMagnus
2003-10-10, 21:54
Nope inte den jag menade, detta var längre sedan och en blå MKIV:a hade tydligen använts som flyktbil eller nått, den var med på bild och allt...

Bra val av flyktbil i alla fall ... 8)
Kanske Björnis eller supraboys gamla ... :roll:

/Magnus

Nikorasu
2003-10-11, 00:07
Vet att det inte var Björnis så kanske den andra, vet att den så ut att vara RSP men är inte helt säker, Björnis gamla var den ända svenska RSP jag kände till då...

Supramannen
2003-10-11, 11:45
Va en mk3 som vad eftersök inte mkiv

Nikorasu
2003-10-11, 16:20
Då är det inte samma sak vi tänker på helt enkelt för den var med på bild och allting, inte för det spelar så stor roll...

Supramannen
2003-10-11, 21:23
Tyvärr tror jag inte på dig

Finns bara en blå mkiv 4 i Sverige och det är Björnis gammla och den har aldrig varit stulen

Nikorasu
2003-10-12, 04:54
Nope tror du har rätt Richard, hade dock för mig att det var en blå MKIV:a, vet även jag att Björnis var ensam om att ha en blå i Sverige men har för mig att det var en blå MKIV:a med på bild i pressen och att folk skojade om att den varit med vid brott i Sverige, tycker ändå MKIV:a som MKIII:a att det är dålig reklam för bilarna när dem kopplas ihop med brott, erkänner dock mer än villigt att jag har fel om bilen i fråga...