Visa fullständig version : Nu är han klar!
trav0lta
2003-10-06, 12:43
Nu e token från italien färdig med sin bil... en ganska (!!) moddad MKIV. Han ska tydligen byta motor senare till en som är byggd av horsepowerfreaks osv... trevlig läsning.
http://www.supraforums.com/forum/showthread.php?s=404a7206a2213dfd974df11730ae65d2&threadid=127855
Nikorasu
2003-10-06, 15:06
Imponerande bygge även om jag personligen gillar mer "stock looking" Supras, sen okej motorn var en "test" och det hoppas jag verkligen för den såg inte så jäkla fräsh ut, det enda som såg okej ut var det nya stuffet han köpt för att trimma den som turbon och insuget, men den går säkert väldigt fort eftersom han skaffade hastighetsmätaren som gick upp till 360km/h, nä ush nu låter jag så negativ :roll: ...
Imponerande bygge även om jag personligen gillar mer "stock looking" Supras, sen okej motorn var en "test" och det hoppas jag verkligen för den såg inte så jäkla fräsh ut, det enda som såg okej ut var det nya stuffet han köpt för att trimma den som turbon och insuget, men den går säkert väldigt fort eftersom han skaffade hastighetsmätaren som gick upp till 360km/h, nä ush nu låter jag så negativ :roll: ...
Visst han la kanske inte ner så mycket tid på puts invändigt men om
man får ta sig en provtur kan man nog inte sluta flina på en vecka :wink:
Han måste ju vara Italiens version av pojken med guldbyxorna haha
Nikorasu
2003-10-06, 18:12
Då vet jag nån jag hellre skulle åka på en provtur med haha :wink: ...
Nån som vet vad han gjort mer ingående på själva motorn?..
Nikorasu ja håller med dig till 100% :)
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.