Visa fullständig version : Hur göra vid import av singel supra?
draccatryck
2008-10-19, 02:03
Tjena.
Är sugen på att importera en singel supra från england. Men hur gör man vid regsbes? Blir det till att byta tillbaka till original twins för att få igenom? Eller är det nån som har regbes med singel?
Det blir till att byta tillbax till orginal twinsen tyvärr, lite mycket jobb men det går... Eftersom bilen borde vara mappad för singel snurran och du sätter på orginal så kör LUGNT...!
draccatryck
2008-10-20, 22:20
Det blir till att byta tillbax till orginal twinsen tyvärr, lite mycket jobb men det går... Eftersom bilen borde vara mappad för singel snurran och du sätter på orginal så kör LUGNT...!
Okey okey. Nån firma som gör detta åt en? Isåfall pris för en reggning av en singel supra.
Skicka ett PM till supramannen o se vad han säger
Mitt tips!!!
Köp en i Sverige som redan är färdig reggad.
Finns många singel supror ute på blocket idag och att tänka mig att det är läge att pruta på flera av dem också i dagens enkonomi tider.
Jag tog hem en singel supra ifrån england, ganske krångligt måste jag säga. Bilen måste vara helt orginal vid reg besiktningen så det blev motorbyte för min del, plenty etanol + 3-4 efter kontroller för rätt värden!
draccatryck
2008-10-25, 16:20
Kan undras vad en firma tar för en sån reggning:/
Tjena.
Är sugen på att importera en singel supra från england. Men hur gör man vid regsbes? Blir det till att byta tillbaka till original twins för att få igenom? Eller är det nån som har regbes med singel?
Finns en svart singelsupra med extra allt till salu i sthlm, PM om du är intresserad.
Kan undras vad en firma tar för en sån reggning:/
räkna med 15-30k
beror på hur mkt som måste göras och vem som tar på sig jobbet:]
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.